וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכוי לקאמבק? קים קרדשיאן ופיט דיווידסון נפגשו במאט גאלה

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 13:40

הערב הנוצץ של עולם האופנה מייצר מדי שנה לא מעט רגעים אייקונים, אבל גם מפגשים מרגשים ומסקרנים במיוחד, כמו זה שהתרחש בין האקסים שנראו ביחסים טובים מאוד. וואלה! סלבס זבוב על הקיר

לפנות בוקר (שעון ישראל) התרחש הערב השנתי הגדול ביותר של תעשיית האופנה, אירוע המאט גאלה, אליו מגיעים מדי שנה מיטב הסלבס הנבחרים בקפידה על ידי עורכת מגזין "ווג" אנה וינטור. במהלך הערב נערך מפגש מרגש במיוחד בין צמד האקסים שנפרדו לפני תשעה חודשים.

קים קרדשיאן (42) ופיט דיווידסון (29) נפגשו במהלך האירוע ונראה שהשניים נשארו ביחסים טובים למרות הפרידה, כשהם צולמו יחד מדברים וצוחקים בשיחה שניהלו יחד עם הזמר אשר. נזכיר שבשנה שעברה הם הגיעו יחדיו לאירוע המדובר, כשקים לבשה את השמלה האייקונית של מרלין מונרו, ואף הרסה אותה מעט. על רגע תקוות המעריצים לקאמבק מרגש, נזכיר כי דווידסון נמצא כיום בזוגיות עם השחקנית צ'ייס סוי וונדרס, שנעדרה מהאירוע הנוצץ.

קים ופיט הפתיעו את העולם כשהחלו לצאת אי שם באוקטובר 2021, לאחר שהכירו על סט התכנית Saturday Night Live בה קים התארחה. אחרי תשעה חודשים זוגיות דביקה במיוחד, השניים החליטו להפרד ומקורב אליהם חשף את הסיבה לפרידה. "יש ביניהם הרבה אהבה וכבוד הדדי, אבל הם הבינו שבלתי אפשרי לנהל מערכת יחסים עם לוחות הזמנים והמרחק שקיים ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully