וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש אחרי הלידה: מעיין אדם חושפת את בתה הבכורה

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 8:45

המשפיענית והמגישה שילדה לפני חודש חשפה היום לראשונה סרטוני ווידאו של בתה הבכורה בפוסט מרגש שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה. וואלה! סלבס שלולית

לפני חודש ימים ילדה מעיין אדם את בתה הבכורה תבור, אותה הביאה לעולם עם בן זוגה יובל צלנר. היום (ג') העלתה אדם פוסט מרגש לעמוד האינסטגרם שלה בה חשפה את הבת המתוקה.

"היום לפני חודש הגחת לאויר העולם והדלקת את האור בכל חדרי ליבי. בלי לדעת או להבין, עברת בכל פינה חשוכה והשארת אחריך שובל שמח מאד. אמן ותאירי עם החיוך הזה שלך את העולם כולו". כך כתבה בפוסט המלווה סרטוני ווידאו מתוקים מהחודש האחרון.

אדם וצלנר התחילו לצאת לפני קצת יותר משנתיים. זו בתם המשותפת הראשונה, ולצלנר יש בת מנישואיו לדפנה שחר. אדם סיפרה שהיא מצפה לילד ראשון בחודש ספטמבר האחרון, כשחשפה בייבי באמפ במהלך הרצאה בתל אביב. בעבר דיברה בפתיחות על כך שעברה תהליך שימור פוריות והקפיאה ביציות. על השם המיוחד של בתם כתבה: "ילדה שלנו, למרגלות הר תבור לפני הרבה שנים, כשאבא שלך עוד היה חייל צעיר בצנחנים, ההאמר שבו נסע איבד שליטה והתהפך כמו בסרטים. הוא שבר את המפרקת. רוב בני האדם לא היו שורדים, אך בדרך נס, בהשגחה עליונה, הוא נשאר בחיים. ביום שבו ניצלו חייו ניצלתי גם אני. זכיתי באהבת חיי וזכיתי בך, בכורתי. ההר הזה ישאר לנצח המקום שבו נקבע גורלינו וגורלך. כולנו קיבלנו שם חיים חדשים וכך קיבלת גם את שמך.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully