וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם קטן ושפל, מסוכן ונרקומן": אושיית הרשת נגד סמיון גרפמן

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 11:29

היוטיובר ואושיית הרשת דניס צ'רקוב העלה לעמודי הרשתות החברתיות שלו פוסט חריף בו האשים את חברו הטוב לשעבר בשלל מעשים חמורים, לכאורה, והבטיח "לחשוף את האמת" על סמיון גרפמן. וואלה! סלבס תיבת פנדורה

דניס צ'רקוב במסיבת באזאיט. ראובן קסטרו
האשמות קשות. צ'רקוב/ראובן קסטרו

היוטיובר ואושיית הרשת דניס צ'רקוב העלה היום (ב') פוסט חריף וארוך מאוד נגד שותפו וחברו הטוב לשעבר, סמיון גרמפן, והטיח בו האשמות קשות במיוחד שכוללות איומים, שקרים, עבודה ללא קבלת תשלום ושימוש בסמים, לכאורה.

"חשבתי הרבה מאוד האם לשתף את ההודעה הזאת גם כאן אתכם העוקבים שלי, והגעתי להחלטה שכן, והיה לי התלבטות גדולה האם לשנות אותה ו/או לעדן אותה, אבל בחרתי שלא לשנות מילה ולהשאיר אותה כמו שהיא במקור. כי מגיע לכם לדעת, כי אתם כבר שנים לא רואים אותנו ביחד, ולא יודעים מה הוא עשה לי ומי הוא האיש הרע הזה" פתח צ'רקוב את הפוסט הנוקב והמשיך, "ההודעה מופנת לסמיון העבריין ההומופוב המורשע גרפמן. במשך שנים על גבי שנים פגעת בי, לכלכת עליי עם כל אדם אפשרי שפגשת, דיברת מאחורי הגב שלי עם כל התעשייה וניסית לשים לי רגליים בכל מקום".

סמיון גרפמן. ניר פקין
תיבת פנדורה? גרפמן/ניר פקין

בהמשך הפוסט צ'רקוב מספר על כך שהוא עבד עבור גרפמן במהלך קמפיין הבחירות שלו ולא קיבל על כך תשלום, ומעבר לכך, גם דרש ממנו להעביר לו סכומי כסף אותם הרוויח ולרכוש עבורו סמים, לכאורה: "נתתי לך את כל הלב שלי ומה עשית בחזרה? ביקשת ממני להמשיך לעבוד ככה כמו חמור שמה שאני מרוויח הולך אלייך ומה שאתה מרוויח גם הולך אלייך, בגללך נכנסתי לחובות, בגלל חלומות שלך שאפילו לא הסכמת שאהיה בהם".

צ'רקוב הוסיף: "אני רוצה שכולם ידעו כאן שאתה אדם קטן ושפל, עבריין מורשע ומלשין, אתה נרקומן שעושה סמים שאילץ אותי מאות פעמים במהלך השנים כשגרנו ביחד לרדת לקנות לך קוקאין כל יומיים כי לא רצית שהסוחר סמים יראה את הפרצוף נעילות שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully