וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "נשברתי, הרגשתי לראשונה שאני לא יכולה יותר"

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 14:25

הכוכבת הנהדרת כתבה פוסט חושפני בחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה על המאבק בדכאון והתקופה המורכבת שעברה: "אנחנו נעזרים ברופאים וכדורים כשהגוף נחלש, חובה להעזר ברפואה גם כשהנפש פתאום נחלשת". וואלה! סלבס מחבקת

דנה אינטרנשיונל. אור גפן,
מלכה. דנה אינטרנשיונל/אור גפן

אנחנו רגילים לראות את דנה אינטרנשיונל בתור אישה מצחיקה, צעקנית ותוססת, כזו שקוברת כל ראיון ומקפידה לשמור על חייה האישיים הרחק מעיני הציבור. היום (א') אינטרנשיונל העלתה פוסט מרגש לחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה על תקופה מורכבת שעברה במהלך צילומי התכנית "דנה קמה".

"מהיום הראשון שהתפרסמתי, החלטתי שאני לא מסתירה כלום. אני מי שאני. לא מתביישת בכלום ולא מנסה להציג דמות כדי שיאהבו אותי. תמיד אמרתי - עדיף להיות שנוא על מי שאתה מאשר אהוב על מי שאתה לא באמת. אז גם עכשיו, נאמנה לעצמי ולכם, אני משתפת ומספרת ומקווה שהדברים יתנו כח ואומץ, למי שחווה את מה שאני חוויתי, וגם לי, שעדיין לא העזתי לדבר על זה".

דנה אינטרנשיונל באירוויזון 2019. GettyImages
דיווה/GettyImages

דנה המשיכה וכתבה ברגישות רבה על הדכאון שתקף אותה: "במשך שלושים שנות קריירה הקפדתי לשמור על הפרטיות והשארתי לעצמי ולמקורבי את דנה שמאחורי התדמית. דנה של הבית. פתאום זה השתנה. זה היה לא פשוט ובמהלך הצילומים, אחרי כמה חודשים, נשברתי.

לא פעם הרגשתי שגם שאני נחלשת - אני חייבת להיות דנה הזו של התדמית. מעולם לא הלכתי לטיפול (וחבל) ולא באמת נתתי לעצמי להיות חלשה. ופתאום, זה קרה, בבת אחת ובעוצמה. נשברתי. לראשונה בקריירה ובחיים הרגשתי שאני לא יכולה יותר. העצב והדיכאון השתלטו עלי. כמו מפלצת רעה שבלעה אותי לתוכה. הבוקר בא, ולא בא אלי. הערב ירד ואני לא איתו. הלילות נהיו לי קשים והשינה לא שינה. כשהבנתי שהמצב הלא נעים הזה לא עוזב, החלטתי להלחם. לא להכנע לו, לא להתבייש, לטפל בעצמי. בשנת 2023 כשהרפואה מתקדמת, ואנחנו נעזרים ברופאים וכדורים כשהגוף נחלש, חובה להעזר ברפואה גם כשהנפש פתאום נחלשת. זו לא בושה. זו גאווה. לקחתי פסק זמן מהצילומים ומהעולם. טפלתי בעצמי.

אין תרופות קסם והעצב הטורדני לא עוזב ביום אחד. אבל אני אחרי. עם הפנים קדימה. שאלתם לא פעם בזמן האחרון מה קרה לי. אז הנה התשובה. אני רגועה יותר, שלווה יותר, חושבת יותר, אולי אפילו שקולה יותר. משעשע אותי כמה חסרה לכם דנה החצופה, התוקפנית, הקולנית. אל דאגה. היא כאן איתי והיא תישאר איתנו לתמיד. לא תיפטרו ממנה ככ מהר. אני בתקופה חדשה והמשבר הזה מאחורי.
מקווה שהסיפור הזה שלי יתן תקווה ואור וכח לכל מי שעבר ועובר מסע דומה לשלי. תמיד תזכרו שלהראות חולשה זו לא חולשה וההפך - זה מעיד על כוח וחוזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully