וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת המעגל המרגשת של בר רפאלי והלוחם שנפצע בצוק איתן

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 9:20

בין שלל המסיבות וההופעות שהתרחשו בערב יום העצמאות, הייתה מסיבה אחת מרגשת במיוחד, שבהמלכה נסגר מעגל בין הדוגמנית ללוחם, אותו פגשה בפעם האחרונה כשהוא שכב פצוע בבית החולים. וואלה! סלבס מתרגשת

בר רפאלי ופצוע צה"ל אלי סופר. אלי סופר ואגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל,
אז/אלי סופר ואגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל
בר רפאלי ופצוע צה"ל אלי סופר. אלי סופר ואגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל,
והיום. רפאלי וסופר/אלי סופר ואגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל

כמדי יום העצמאות, גם השנה היו לא מעט מסיבות ברחבי הארץ לצד הבמות המסורתיות עליהן הופיעו שלל אמני ישראל, והאינסטגרם שלנו הוצף כולנו בתמונות של חוגגים לבושים כחול לבן. אך יש מסיבה אחת, מרגשת במיוחד, שאולי פחות יצא לכם לראות.

המסיבה המדוברת היא של אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, שהתקיימה השנה בביתם של שרון ודני מרקוביץ' בתל אביב. מי שהגיעה למסיבה הייתה בר רפאלי, שסגרה מעגל מרגש מאוד עם אלי סופר, שנפצע באורח קשה כשהיה חייל במהלך מבצע צוק איתן. השניים נפגשו בעבר בבית החולים, כשהיא ביקרה אותו לאחר הפציעה וחיזקה אותו לא מעט, כפי שהוא סיפר. סופר היה חייל בודד שעזב את משפחתו החרדית והתגייס לצבא, וכשרפאלי שמעה את הסיפור בזמנו היא היתה הראשונה להגיע ולחזק אותו.

כאמור, בערב יום העצמאות המעגל נסגר והשניים, שלא נפגשו מאז, הצטלמו כשהפעם שניהם על הרגליים, פלוס כמה שנים טובות. וואלה! סלבס היא לא אחת שממהרת להזיל דמעה, אבל הפעם גם היא התרגשה באמת.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully