וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדמעות לא מפסיקות": הסלבס מספרים על החללים שהכירו

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 10:30

סלבס רבים בחרו לחלוק כבוד לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה ביום הזיכרון, ולשתף ברשתות החברתיות את סיפוריהם של הנופלים שאת חלקם הכירו ועל התחושות המלוות אותם ביום הזה. וואלה! סלבס מרכינה ראש

נעמי לבוב- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם,
נעמי לבוב כותבת ליום הזיכרון/אינסטגרם
אוראל צברי- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אוראל צברי משתף ליום הזיכרון/צילום מסך, אינסטגרם

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה מצוין היום (ג') וסלבס רבים בוחרים לחלוק את סיפורי הנופלים שהכירו ועל תחושותיהם ביום הקשה והעצוב הזה ברשתות החברתיות.

השחקן והקומיקאי אוראל צברי סיפר על שירה צור ז"ל, ששירתה איתו באותו הבסיס: "את שירה המקסימה, החייכנית, האהובה, יצא לי להכיר בבסיס בו שירתנו. היא יצאה לקורס קצינים ממנו לא חזרה. חיית אדם החליט לבצע פיגוע דריסה ולקחת את החיים של שירה צור, יעל יקותיאל, שיר חג'אג' וארז אורבך יהיה זכרם ברוך". השחקנית נעמי לבוב כתבה קצר ומדוייק: "הלב כואב. הלב כואב עם כל מי שכואב לו".

דורין דותן- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
דורין דותן כותבת על אור אשכר/צילום מסך, אינסטגרם
עופר חיון- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
עופר חיון כותב ליום הזיכרון/צילום מסך, אינסטגרם

השורדת דורין דותן שיתפה את תמונותו של אור אשכר ז"ל, שנרצח פפיגוע בדיזינגוף בחודש מרץ השנה וכתבה: "כל כך פחדתי מהיום הזה. השם שלך מופיע בכל מקום ומה הקשר שלך לכל העצב הזה? אני אוהב אותך ומתגעגעת יותר ויותר. הדמעות לא מפסיקות".

השחקן עופר חיון ציין את מספר הנופלים עד היום- 24,213 חללים, וכתב: "נכנסים ליום הכי עצוב וקשה בשנה, אין מילים לתאר את גודל הכאב והלב השבור על האחים והאחיות הקדושים והקדושות שנפלו בהגנה על ארצנו ונספו בפעולות האיבה. יהיה זכרם ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומר מילר- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
עומר מילר משתף בשיחה עם בנו/צילום מסך, אינסטגרם
עומר מילר- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
מילר כותב על יום הזיכרון/צילום מסך, אינסטגרם

השף עומר מילר שיתף בתחושות שהורים רבים יזדהו איתן וכתב: "כבר 3.5 שנים שאנחנו לא רואים טלוויזיה. פעם הייתי רואה תכניות דוקומנטריות עם הורים שכולים וזה לא היה קל, אבל היום, כאבא, אני מודה שאני לא עומד בזה. הכאב הגדול בעולם". מילר שיתף גם על שיחה שוברת לב שניהל עם בנו ששאל על הצפירה: "ריי שאל למה יש גם היום צפירה. הסברתי לו שהצפירה זה שנזכור את כל החיילים ששומרים עלינו מהאנשים הרעים. בקול שקט הוא אמר: אבל לא עשיתי לאנשים הרעים שום דבר".

דניאל עמית- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
דניל עמית מספרת על חלל צה"ל אותו הכירה/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל עמית- יום הזיכרון לחללי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אילן סביאטקובסקי ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת דניאל עמית סיפרה על חלל צה"ל אילן סביאטקובסקי ז"ל אותו הכירה: "פעם יום הזיכרון היה בשבילי יום עצוב שבו אני שומעת סיפורים על אנשים שאני לא מכירה. עד אותו יום ארור. ישבתי וראיתי חדשות עם ההורים שלי ופתאום מבזק- שני הרוגים בהיתקלות בכיסופים. סמ"ר אילן סביאטקובסקי ורס"ן אלירז פרץ". והוסיפה, "מהשבת האחרונה בעזה הוא כבר לא יחזור. אילן. אני זוכרת אותך עם חיוך תמידי, כזה שמדבק כל מי שפוגש אותך. לנצח תיזכר לי כבן אדם שמח, חיובי ואהוב. געגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully