וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל הציגה מראה חדש ועוררה שמועות על ניתוחים פלסטיים: "היא רוצה להראות כמו קייט מידלטון"

25.4.2023 / 10:05

הדוכסית ערכה הופעה פומבית ראשונה מזה זמן רב והציגה לוק חדש שדומה באופן מחשיד לזה של גיסתה הנסיכה קייט מידלטון - מה שעורר מיד גל שמועות על שורת ניתוחים פלסטיים שהיא עברה. וואלה! סלבס רואה כפול

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

האם מייגן מרקל מנסה להעתיק את המראה של קייט מידלטון? ככה לפחות טוענים בניו יורק פוסט, שם דיווחו שמרקל הופיעה לראשונה מאז שהודיעה שהיא לא תשתתף בהכתרה של המלך צ'ארלס - והציגה לוק חדש שדומה באופן מחשיד לזה של גיסתה הנסיכה קייט מידלטון.

מרקל חשפה לראשונה תסרוקת חלקה ושיער מיושר בסוף השבוע כשהופיעה בהופעת אורח מפתיעה דרך שיחת וידאו בהרצאת TED של חברה הצלם מיסאן הרימן (שצילם את תמונות ההריון שלה), מה שעורר ספקולציות בקרב אנגלופילים ומומחים למשפחת המלוכה הבריטית ברשתות החברתיות.

דומות?

"התראת ניתוח פלסטי? עצוב שמייגן מרקל רוצה כל כך להיות קייט מידלטון", כתב אחד מהגולשים בטוויטר שתהה אם השחקנית לשעבר שינתה יותר מאשר רק את השיער שלה.

אחרת טענה שמרקל שינתה גם את צבע עיניה כדי להיראות כמו גיסת ואמרה: "OMG. מייגן מרקל, שקנאית ואובססיבית לנסיכה מוויילס, מרכיבה עדשות מגע בצבע אִלְסַר (Hazel, נקרא גם צבע לוז)כדי להיראות כמו קייט".

מנגד, תומכיה הרבים של מרקל יצאו בהמוניהם נגד כל טענה על שיפוצים קוסמטים שעברה הדוכסית מסאסקס.

"מייגן לא עברה שום ניתוח פלסטי", הצהיר אחד המגנים. "הכל קשור לתאורה, זוויות וקווי מתאר. החלקת שיער היא משהו שנשים שחורות רבות עושות. אין לזה שום קשר ל'מחיקת כל עקבות ממקורות שלה'. כמו כן, אנשים לבנים צריכים לשתוק לגבי שיער של נשים שחורות".

"מייגן לא צריכה שום ניתוח פלסטי! היא מנושקת על ידי השמש, מקבלת אהבה ולחות! זה הזוהר שלה!", השתפך מגיב אחר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מגיבים אחרים טענו שמרקל אולי לא ניסתה להידמות למישהי ממשפחת המלוכה אלא דווקא לכוכבות אחרות: "האם היא הולכת על המראה של ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן או ג'ניפר אניסטון כאן?" שאל אחד על צילומי מסך מסרטון ה-TED Talk של מרקל.

מרקל הייתה מחוץ לאור הזרקורים בחודשים האחרונים, מה שגרם לחרושת שמועות והשערות לפיהן אולי עברה כמה הליכים קוסמטיים. "אני חושבת שההיעדרות הפומבית של מייגן הוסברה סופית - וזה לא היה קשור לילדים", טענה אחת מהמגיבות.

אחרים כבר סיפקו פירוט מדוייק של העבודות הקוסמטיות שהם מאמינים שהדוכסית ביצעה. "מתיחת פנים, מילוי שפתיים בהמסה, ניתוח להסרת שומן מהלחי, יותר מילוי בלחיים, בוטוקס, ציפוי שיניים עדין יותר והשתלת סנטר זה ניחוש שלי", סיכם מומחה בעיני עצמו את כל ההליכים שהוא משוכנע שהיא עברה. "היא הכניסה מילויים מתחת לעיניים ועברה הרמת עיניים," הסכים מגיב אחר.

נציגים רשמיים מטעמה של מרקל סירבו להגיב להאשמות החדשות, אך מקורבים שלה ושל הנסיך הארי אמרו ל-Post שהיא מכחישה את הטענות שעברה כל ניתוח או הליך קוסמטי.

מקורות רבים שעבדו עם מרקל אמרו שהיא עלתה במשקל בשני ההריונות אבל לבסוף הצליחה להוריד את המשקל בהריון עם הבת לילי, מה שמסביר את הסגנון החדש שלה ומלא הכושר שלה. אחת ממקורובותיה אמרה ל-The Post שהיא לא שינתה את פניה מכיוון שהיא "אוהבת" את האף שלה ואפילו משתמשת בברונזר (פודרה משזפת) כדי להדגיש אותו. כמובן, היא כן שינתה את צבע השיער שלה - וסביר להניח שהיא משתמשת בבוטוקס וכמה חומרי מילוי שפתיים, הוסיף מקור אחר.

וואלה סלבס גם עברה שורת הליכים קוסמטיים כדי להראות כמו האישה שהיא מעריצה: השרה לשעבר שושנה ארבלי אלמוזנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully