וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אשלי גרהאם היא האישה הכי סקסית בעולם

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 8:29

הדוגמנית ההורסת קטפה את התואר הנחשק של מגזין "מקסים" והשאירה אבק לריהאנה, קארה דלווין והיילי ביבר. מי עוד נכנסה לרשימה? וואלה! סלבס רותחת

הדוגמנית ההורסת אשלי גרהאם (35) קטפה את תואר האישה הכי סקסית בעולם של מגזין "מקסים", שמדרג מדי שנה את 100 הנשים הכי סקסיות. בנימוקים לבחירה נכתב במגזין שגרהאם היא "מלכת הקימורים, מהממת ומעוררת השראה, בין אם היא מצטלמת להפקה יוקרתית או צועדת על שטיחים אדומים".

בריאיון שנערך עמה, אמרה גרהאם "אנחנו יכולים להסתכל על גזרה, מידה, מגדל, מוצא וגיל של אנשים. המבט לא חייב להיות שלילי או חיובי, זה פשוט מצב נתון. אין מקום לשיחות כאלה בתקופה בה אנו חיים. גוף האדם משתנה ומתפתח כל הזמן, ואני משתמשת בגוף שלי כדי להביע רגש".

אשלי גרהאם, ג'וסי קוטור. אתר רשמי, צילום מסך
אי אפשר להתווכח עם הבחירה הזו/צילום מסך, אתר רשמי
טקס אוסקר 2020 מרגו רובי. GettyImages
טקס אוסקר 2020 מרגו רובי/GettyImages
ריהאנה, סופרבול 2023. GettyImages
ריהאנה, סופרבול 2023/GettyImages

בין הנשים שנכנסו לרשימה היו שחקנית הגולף לשעבר והמשפיענית פייג' ספיראנאק, שקטפה את התואר הנחשק בשנה שעברה. גם ריהאנה, אריאנה גרנדה, ביונסה, מיילי סיירוס, מרגו רובי וכל אישה שצעדה אי פעם על המסלול של "ויקטוריה'ס סיקרט" קיבלו מקום של כבוד.

למרבה הצער, השנה אין נציגות ישראלית ברשימה המכובדת לאחר שבשנים עברו הייתה זו בר רפאלי, שאף קטפה את המקום הראשון בשנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully