וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשמות בפדופיליה, העלמות והגירושין: מה קרה לכוכב המצליח?

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 12:20

כוכב הילדים והנוער לשעבר דרייק בל, שהיה כוכב הסדרה "דרייק וג'וש", עלה לאחרונה לכותרות עם דיווח מבהיל על העדרותו וסכנה לחייו, שהגיעה על רקע משבר בנישואין שלו ושל אישתו. מה קרה לשחקן המצליח, שהואשם בפדופיליה והתעללות? וואלה! סלבס מזועזעת

דרייק בל, כוכב הסדרה "דרייק וג'וש". David Livingston/Getty Images, GettyImages
האשמות חמורות. בל/GettyImages, David Livingston/Getty Images

השחקן והמוזיקאי דרייק בל, שהיה בעבר אחד מכוכבי הילדים והנוער המצליחים של הערוץ "ניקולודיאון" ובעיקר של הסדרה "דרייק וג'וש", הסתבך בשנים האחרונות בלא מעט שערוריות, כולל פשיטת רגל, תלונה על התעללות והאשמות בפדופיליה, משיב כעת אש בטוויטר לאלו הדואגים להזכיר את עברו האפל.

השחקן צייץ במהלך סוף השבוע בחשבון הטוויטר שלו: "זה באמת מפוצץ לי את המוח כמה אנשים יכולים להיות אכזריים כאן כלפי אנשים שמתמודדים בבירור עם בעיות נפשיות. זה לא אמיתי כמה אכזריים אתם יכולים להיות". הציוץ הזה מגיע לאחר שכמה מגיבים בטוויטר דאגו להזכיר כי השחקן הואשם בעבר בעבירות פדופיליה, כשאחד מהם הגיב על ציוץ אחר בטוויטר: "בואו לא נשכח שהוא פדופיל", ובל הגיב לו: "תעשה מחקר על מה שאני צריכה לחיות איתו כל יום. הם ממש הולכים להרוג אותי. דם על הידיים שלהם".

ביום חמישי האחרון דווח כי אישתו של בל, ג'נט פון שמלינג, הגישה בקשה רשמית לגירושין אחרי שהשניים נפרדו כבר בחודש ינואר. בתחילה החודש דווח כי השחקן נעדר ויש סכנה ממשית לחייו, אך מספר שעות לאחר מכן הוא נמצא כשהוא שלם ובריא. ההעדרות של השחקן הגיעה ככל הנראה על רקע הפרידה מאישתו.

בשנת 2021 בל נעצר לאחר שהתגלה כי הוא התכתב עם קטינות באופן מיני בשנת 2017. הוא הואשם בפשע נגד קטינים, שכלל ניסיון לסכן ילדים תוך הצגת תכנים פוגעניים. ביוני 2021 הוא הורשע לאחר שהודה בכל סעיפי האישום נגדו ונגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי. שנה לפני כן, באוגוסט 2020, הגישה בת זוגו לשעבר, מליסה לינגפלט, תלונה נגדו על התעללות פיזית ומילולית שהוא ביצע כלפיה בין השנים 2006-2009. בסדרת סרטוני טיקטוק שהעלתה היא סיפרה כי החליטה להגיש את התלונה לאחר שהבנה ש"לא כך אמורות להיראות מערכות יחסים".

  • עוד באותו נושא:
  • דרייק בל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully