וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה היא עיוורת: לא תאמינו איזה זוג שהכיר בתכנית עדיין יחד

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 15:38

זהירות, ספויילרים: העונה הרביעית של סדרת השידוכים המצליחה בנטפליקס סיפקה לא מעט התרחשויות לדבר עליהן, וגם כמה זוגות שיצאו מהפורמט כשהם עדיין ביחד, כולל זוג אחד שהפתיע את המעריצים במיוחד. וואלה! סלבס טלנובלה

תכנית השידוכים המצליחה של נטפליקס "האהבה היא עיוורת" נמצאת לאחרונה בכותרות, לאחר שמתמודדי העונה הראשונה שלה העלו טענות קשות כלפי ההפקה, שמנעה מהם אוכל ושינה לטענתם. במקביל לסערה הזו, הזוגות של העונה הרביעית שהסתיימה בימים האחרונים החלו לשתף על מצבם כיום ברשתות החברתיות, כולל זוג אחד מפתיע במיוחד.

המשתתפת ג'קי בונדס, שבמהלך שלב הדייטים של התכנית התארסה למרשל גלייז, מערכת יחסים שלא הצליחה ואף הסתיימה בטונים צורמים, כשעל המסך נראה היה שבמקום ללכת למדידות שמלת הכלה, בונדס בחרה להפגש עם מתמודד אחר איתו דיברה בתאים, ג'וש דמאס. כעת מתברר שההימור של ג'קי, לוותר על מערכת היחסים עם מרשל לטובת ג'וש הצליח, והשניים עד היום ביחד.

בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה הבהירה ג'קי כי ציר הזמן שנראה בתכנית לא תאם לזה שקרה בחיים האמיתיים, וכי הפגישה שלה עם ג'וש התרחשה רק אחרי שהיא נפרדה ממרשל: "ראיתי את הפרק של "אהבה היא עיוורת" ואני מוכרחה להגיד את האמת. מרשל ואני נפרדנו לפני שפגשתי את ג'וש בבית הקפה. אני לא בטוחה מה הסיבה שהם ערכו את זה ככה". במהלך שידור פרק האיחוד חשפו השניים שהם עדיין יוצאים, ונמצאים כבר שנה במערכת יחסים יציבה. בפוסט נוסף שהעלתה בעמוד האינסטגרם שלה חשפה בונדס תמונות של השניים וכתבה: "שנה של עמידה זה לצד זו עם החצי השני שלי. המסע שלנו למציאת אחד את השנייה לא היה קל, אבל היה שווה את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully