וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר זומר מגלה: האם נטע אלחמיסטר התקשרה לברך על ההריון?

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 15:09

הדוגמנית שנמצאת בחודש השישי להריונה התייצבה היום על סט הצילומים, בפעם הראשונה מאז שבישרה לעולם על ההריון וענתה על השאלות הבוערות: האם ההריון היה הפתעה? הם מצפים לבן או בת? והאם הבסטי לשעבר התקשר לברך? וואלה! סלבס אולטרסאונד

בר זומר- פקטורי 54/מחלקת תוכן פקטורי 54
בר זומר- פקטורי 54. מחלקת תוכן פקטורי54,
בן או בת?/מחלקת תוכן פקטורי54
בר זומר- פקטורי 54. מחלקת תוכן פקטורי54,
הופתעו מההריון?/מחלקת תוכן פקטורי54

הדוגמנית ואשת העסקים בר זומר עמוסה מאד בזמן האחרון. מעבר לצילומים ולפרוייקטים שהיא נמצאת בהם, היא בעיקר מצפה לפרוייקט הכי משמעותי בחייה: האמהות.

זומר ובעלה אביב חשפו לפני כחודשיים את ההריון המרגש, וכעת היא התייצבה בחודש שישי לצילומי הפקת אופנה לעונת האביב של רשת פקטורי 54, איתם היא החלה בשיתוף פעולה בתקופה האחרונה. הדוגמנית שיתפה על הסט על ההתרגשות להצטלם בפעם הראשונה בהריון: "זה אחד הימים הכי מרגשים שלי לאחרונה, זאת פעם ראשונה שאני מצטלמת בהריון , אז הכל נורא מרגש וכיפי והתחלות חדשות". זומר סיפרה לנו על החשקים שלה במהלך ההריון, התכנונים והציפייה וגם ענתה על אחת השאלות המסקרנות כשסיפרה שבין התגובות המרגשות שהם קיבלו על ההריון הייתה גם הודעה מהבסטי לשעבר, נטע אלחמיסטר: "היא שלחה לי הודעה מהממת".

אז האם ההריון היה מתוכנן או שאולי זה ממש במקרה? למה הם מצפים בן או בת? והאם יש להם כבר רעיון לשם? צפו בראיון בראש הכתבה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully