וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר גנבה את האוטו של אימא שלה. רגע, מה?

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 15:08

כוכבת הריאליטי שהפכה לאימפריית קוסמטיקה סיפרה בראיון שבצעירותה, נהגה לגנוב את הרכב של אימא שלה כדי לצאת עם חברות. וואלה! סלבס מורדת

אם יש נשים שוואלה! סלבס לא באמת מרחמת עליהן אלה בנות משפחת קרדשיאן, שממשיכות לנסות להצטייר כעממיות למרות שהן עשירות, מפורסמות ומורמות מאיתנו, האנשים הפשוטים. קיילי ג'נר, שהקימה אימפריית קוסמטיקה ששווה מיליונים, העניקה ראיון למגזין HommeGirls וסיפרה על הילדות הנורמלית, לכאורה, שהייתה לה. גברת הכל מתועד, לא היה שם גרם אחד של נורמה.

"נהגתי לגנוב את האוטו של אימא שלי לעיתים קרובות. גדלנו בקלבסס ולקח לי 45 דקות להיכנס לעיר. כשכגנבתי לה את האוטו, גיליתי עולם אחר. ידעתי שאני צריכה להחזיר אותו לפני שההורים יתעוררו, והייתי חוזרת בין ארבע לארבע וחצי בבוקר. היא תפסה אותי פעם אחת ואמרה שהיא יודעת שאני והחברות שלי חוזרות בשעות מאוחרות, אבל לא היה ריב גדול. אני די בטוחה שהיא ידעה שזה מה שאנחנו עושות, היינו צריכות לחלוף על פני חדר השינה שלה כדי לצאת".

כאשר נשאלה על ילדים נוספים, אמרה ג'נר בת ה-25 "אין לי מספר בראש. אני יודעת שיש נשים שיש להן, אבל לי אין תכנית. מה שיהיה יהיה, אני מאמינה שלכל אחד יש גורל כתוב. מצד שני, אני מרגישה שהשליטה בחיים ובהחלטות נמצאת בידיים שלי".

וואלה! סלבס חושבת שהגורל שלה נכתב על ידי אדם שלא ידע קרוא וכתוב. אין הסבר אחר לאסון הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully