וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: כוכב התכנית "האהבה היא עיוורת" הפך לאבא

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 15:16

כוכב העונה השלישית של סדרת הנטפליקס המצליחה הפתיע את המעריצים כשהודיע בחשבון האינסטגרם שלו שהוא הפך לאבא. מתי הוא הספיק ומי האמא? וואלה! סלבס התאמה מושלמת

כוכב העונה השלישית של תכנית השידוכים המצליחה של נטפליקס "האהבה היא עיוורת" ברטיס בודן, חשף להפתעת המעריצים בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא הפך לאבא. צופי התכנית מבולבלים במיוחד מהחשיפה הזו, שכן לא ברור מתי הוא הספיק להביא את הילד מאחר והוא השתתף בתכנית שידוכים נוספת.

בודן (27) פרסם לפני כשבועיים פוסט בעמוד האינסטגרם שלו עם תמונות של הרך הנולד וכתב: "אולי הייתי נבל בטלוויזיה, אבל אני הולך להיות הגיבור בשבילו. אינסטגרם, תכירו את האיש הקטן שלי". אמש (ב') שודר פרק האיחוד של העונה הרביעית של התכנית המצליחה, במהלכו שודר סרטון ווידאו בו השתתף בודן והוא חשף את שמו של בנו בן הארבעה חודשים שנקרא היידן ואמר: "הוא לא ראה את העונה של אבא והוא גם לעולם לא יראה, אני מקווה".

במסמכי המשמורת על הילד שנחשפו באתר Us Weekly התגלה כי אמו של התינוק היא אוליביה גרוס, אישה אנונימית שאין לה קשר לתכנית השידוכים. לא ברור מה היה טיב הקשר בין השניים, או מתי בדיוק הספיקו לנהל מערכת יחסים ביניהם, שכן אחרי שהצטלם ל"אהבה היא עיוורת" הוא השתתף בתכנית שידוכים נוספת של נטפליקס, " The Perfect Match".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully