וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגע הזה ישאר איתי לנצח": גל גדות אירחה זיכרון בסלון

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 10:32

השחקנית הישראלית שיתפה עם מאה מיליון העוקבים שלה ברשתות החברתיות את ערב "זיכרון בסלון" אותו אירחה בביתה, במסגרתו הגיעה שורדת שואה לספר את הסיפור האישי שלה ושל משפחתה. וואלה! סלבס לעולם לא נשכח

גל גדות- זיכרון בסלון. Tori ,DMWA,
כמה מרגש. גל גדות וסלינה ביניאץ/Tori ,DMWA

לרגל יום הזכרון לשואה ולגבורה שמצוין היום (ג'), רבים בארץ ובעולם מארחים או מתארחים ב"זיכרון בסלון", פרויקט הנצחה מרגש שנוסד על מנת להנציח את סיפורים של שורדי השואה ואת קורבנותיה. השחקנית גל גדות אירחה אמש (ב') בביתה שבארצות הברית את שורדת השואה סלינה ביניאץ, שחלקה עם חבריה ומשפחתה של גדות את סיפורה.

בפוסט ששיתפה השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "היה לנו היום את הכבוד והזכות לאחר את סלינה ביניאץ, שורדת השואה שבאה לחלוק איתנו את הסיפור החזק והלא ייאמן שלה. לשמוע את העדות שלה על הזוועות והמשפחה שלה עברו ולראות את האישה החזקה ומעוררת השראה שהיא נהייתה, לא השאירה אף עין יבשה בחדר". והוסיפה, "בסוף העדות שלה סלינה הסתכלה עלי ואמרה: "החיים הם בדיוק מה שאמרת בסרט שלך של וונדר וומן- רק אהבה יכולה להציל את העולם". הרגע הזה ישאר איתי לנצח"

גדות ציינה בנוסף: "יש פחות ופחות שורדי שואה בכל יום זיכרון ועד שנת 2035 לא ישארו יותר שורדי שואה שיוכלו לספר את סיפורם. זו האחריות שלנו להמשיך ולשתף את הסיפורים הללו, עבור עצמנו ועבור העולם, לשמוע, לדעת, ללמוד. לעולם לא לשכוח".

ער"ן מפעילה כל השנה קו עבור ניצולי השואה בחיוג חינם מכל טלפון ל - 1201 שלוחה 4 או בחיוג מלא 1-800-24-1201

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully