וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע ההופעה: קייטי פרי העלתה את הבת של קים קרדשיאן לבמה

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 15:45

כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן מוכיחה פעם אחר פעם שחלומות נועדו כדי להגשים אותם, כשלקחה את בתה הבכורה לטיול חלומי במיוחד שכלל הופעה של קייטי פרי, שפירגנה לילדה והזמינה אותה לבמה. וואלה! סלבס חלומות נעורים

למי מאיתנו אין את החלום להגיע להופעה של הזמר האהוב עלינו, ושפתאום באמצע ההופעה הוא יחפש אותנו בקהל ויקרא לנו להצטרף אליו לבמה? בזמן שרובנו רק יכולים לדמיין, יש את אלו שחלומם מתגשם, וזה ששם המשפחה שלך הוא ווסט-קרדשיאן, כנראה עוזר במיוחד.

מלכת הריאלטי קים קרדשיאן לקחה את בתה נורת' ומספר חברות לטיול חלומי במיוחד והטיסה אותן במטוסה הפרטי להופעה של קייטי פרי, אותה הבת ,מסתבר, מאוד מעריצה. החוויה המרגשת כללה לא רק קוקטיילים ממותגים לפי שיריה של פרי במהלך הטיסה, אלא גם מפגש מרגש עם הזמרת, כשזו קראה לילדונת הנרגשת לעלות אליה לבמה באמצע ההופעה.

הזמרת, שכנראה קיבלה דיווח מיוחד מראש, דיברה עם הקהל במהלך ההופעה ואמרה: "האם זו נורת' ווסט? ראיתי את כל הטיקטוקים שלך! את רוצה לעלות לבמה?". נורת' הצעירה, בדומה לאמה, לא פראיירית בכלל, ולא רק שהיא עלתה לבמה, אלא ביקשה מהזמרת לצרף אליה גם את חברותיה וביחד הן רקדו על הבמה. רגע משעשע נוסף נרשם כשפרי שאלה את הילדונת מה היא רוצה להיות כשהיא תהיה גדולה, שאלה שזכתה לתשובה המעולה: "הכל". ללא ספק, ברור מאוד מאיפה הגיעו הגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully