וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא עושה לי שמח על הנשמה": לשף טום אביב יש אהבה חדשה בחייו

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 15:17

השף המצליח, שעבר לפני מספר חודשים להתגורר בארצות הברית, לא ציפה למצוא אהבה חדשה בקרוב, בטח שלא קרוב כל כך למסעדה שלו. וואלה! סלבס לבבות באוויר

טום אביב. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
טום אביב/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

לשף טום אביב היו לא מעט מערכות יחסים מתוקשרות. חלקן הצליחו יותר, וחלקן, איך נאמר, מעט פחות. אבל זו כבר תקופה ארוכה שהוא לא הכניס מישהי חדשה לחייו, עד עכשיו.

השף, שעבר לחיות במיאמי לפני מספר חודשים ועובד שם במסעדת "ברנז'ה" בבעלותו, מצא לפני מספר ימים כלבת פיטבול עזובה שהמליטה ליד המסעדה שלו. הוא חיפש למי היא שייכת אך לא מצא את בעליה, ועל כן החליט לפנות לה מקום בארון הבגדים, להכניס אותה לביתו ולהיות חלק מהמשפחה. אחרי ביקור אצל הוטרינר שכלל חיסונים וטיפול מסור, נבחר גם השם טוני ונראה שזו לגמרי תחילתה של ידידות מופלאה. מה שבטוח, היא ממש מסודרת עם האוכל.

אביב העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו שאלות שקיבל, במהלכן סיפר על האהבה החדשה בחייו: "טוני בת שנתיים, היא המליטה וכנראה נטשו אותה אנשים רעים במיוחד. אני חייב להגיד שהתאהבתי, היא כלבה מקסימה, אני פשוט רואה לב טוב.כמובן שאני אהפוך אותה לכלבה הכי טובה ונהדרת שיש".

בנוגע לזוגיות, אגב, השף הגיב לשאלה בנושא האם יש לו מקום לזוגיות בחייו: "אני חושב שכן, אני לא יודע להגיד כי אני עדיין לא נתקלתי בסיטואציה. גם לא חשבתי שיש לי מקום לגדל כלבה, והנה לפני שלושה ימים גיליתי שכן. החיים מגלים לך לבד מה אתה מסוגל ומה לא".

וואלה! סלבס נמצאת בזוגיות ארוכה ומאושרת עם השוואמה בדוכן שנמצא קרוב לביתה, ולא מתכוונת לוותר עליה בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • טום אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully