וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפרידה: טיילור סוויפט והאקס רכשו נכס יקר במיוחד

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 12:14

בתחילת החודש אתרי הרכילות בעולם דיווחי על הפרידה של הזמרת טיילור סוויפט והשחקן ג'ו אלווין, אך כעת מתברר שרגע לפני שהשניים הפרידו כוחות, הם היו בעיצומו של הליך רכישת אחוזה יקרה מאוד. מאוד. מאוד. וואלה! סלבס ארנונה

טיילור סוויפט וג'ו אלווין. gettyimages, GettyImages
לא חבל על הנכס? סוויפט ואלווין/GettyImages, gettyimages

הזמרת טיילור סוויפט והשחקן ג'ו אלווין הכו את המעריצים ואת מדורי הרכילות בהלם בתחילת החודש, כשהודיעו על פירוק מערכת היחסים שלהם אחרי שש שנות זוגיות שרובה התנהלה מתחת לראדר. כעת מתברר שרגע לפני הפרידה, השניים תכננו לעבור לגור בנכס יקר במיוחד.

האתר הבריטי The Mirror מדווח כי זמן קצר לפני שסוויפט ואלווין הפרידו כוחות הם הגישו הצעה עבור רכישת אחוזה ענקית בצפון לונדון, אליה הם תכננו לעבור לגור בעתיד. האחוזה השווה היא בעלת שבעה חדרי שינה, מרתף יין ואפילו אזור מגורי צוות בשווי של 8.3 מיליון ליש"ט. למקרה שתהיתם כמה זה בשקלים, וואלה! סלבס עשתה עבורכם את החישוב ומדובר על סכום צנוע של 37,858,198 ש"ח. כעת נותר לגלות מי מהשניים יזכה בנכס המיוחד, אם בכלל יטרחו להשלים את הרכישה, שכן על פי הדיווח באתר Sun ברישום המקרקעין נכתב שהרכישה היא עדיין בכפוף להשלמתה.

סוויפ ואלווין הכירו בנשף המט גאלה בשנת 2016 והחלו לצאת כמה חודשים לאחר מכן. מערכת היחסים שלהם התפרסמה לראשונה בשנת 2017 ומאז נשארה די מתחת לראדר, כשהשניים הקפידו לשמור עליה בפרטיות ומיעטו לדבר אליה או להצטלם יחדיו בציבור. בשנת 2020 צצו אפילו שמועות על אירוסין ואפילו על חתונה בסתר של הזוג, לאחר שבסרט התיעודי של הזמרת "מיס אמריקנה" ששודר בנטפליקס היא ענדה טבעת נוצצת במיוחד שנחשדה כטבעת נישואין, שמועות שלא אומתו מעולם על ידי מי מהצדדים.

וואלה! סלבס חשבה פעם על מעבר דירה, אבל החליטה להשאר נאמנה לדירת המרתף שלה לצד השותף הנאמן, החולד מוריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully