וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת העבר נגד מאיה ורטהיימר: "היא פגומה במוח"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 9:33

בקי גריפין, מנחת טלוויזיה שמתגוררת בשנים האחרונות בארצות הברית, כתבה שורת פוסטים נגד ורטהיימר, שסיפרה על התחושות שלה תוך כדי טיפולי פוריות. וואלה! סלבס עייפה

בקי גריפין מאיה ורטהיימר. פייסבוק, צילום מסך
אבל למה?/צילום מסך, פייסבוק

ותיקי המדור ודאי זוכרים את בקי גריפין, מנחת טלוויזיה ישראלית שנבחרה לשדר בעבר בערוץ MTV. מאז ברו הרבה מים בנהר, וגריפין עזבה את חיי הזוהר ועברה להתגורר בארצות הברית. למרות שהיא נעלמה מהרדאר, היא מתחזקת חשבון פייסבוק שוקק ובימים האחרונים היא החליטה לצאת נגד מאיה ורטהיימר.

בריאיון שהתקיים עמה, סיפרה ורטהיימר על טיפולי הפוריות שהיא עוברת ואמרה, בין היתר, שהיא מרגישה פגומה. גריפין החליטה להגיב לדברים בפוסט וכתבה "תמסרו למאיה ורטהיימר שהיא פגומה במוח. מרוב ריכוז עצמי, היא פוגעת בנשים שלא פריווילגיות כמוה (באה ממשפחה של ביליונרים, כן?) וקוראת למי שלא מצליחה להביא ילדים פגומה".

בקי גריפין מאיה ורטהיימר. פייסבוק, צילום מסך
בקי גריפין מאיה ורטהיימר/צילום מסך, פייסבוק
בקי גריפין מאיה ורטהיימר. פייסבוק, צילום מסך
בקי גריפין מאיה ורטהיימר/צילום מסך, פייסבוק

ורטהיימר בחרה להגיב לגריפין וכתבה לה "היי בקי, הגוף שלי מתקשה להביא ילדים כי כשהייתי בת 17 נפגעתי בתאונת פגע וברח. מאז יש לי לא מעט בעיות פיזיות שאני סוחבת, אחת מהן קשורה לטראומה שהגוף שלי מחזיק. בגלל זה אני מתקשה להביא ילדים.

אני מבינה שאת משליכה את הנאמר על דברים שלך (אולי גם ריכוז עצמי), אבל אין קשר! כשאני מדברת על להרגיש פגומה, אני מדברת על החוויה האישית שלי. שתדעי שאף אחד לא באמת פגום, כל אחד מושלם כמו שהוא. אני מבינה אותך, זה הנושא הכי רגיש בעולם". למרות שמילותיה של מאיה זכו לשפע תגובות חיוביות, גריפין בחרה להמשיך ולפזר ארס.

"התעוררתי לתגובה ממאיה ורטהיימר, שרק חיזקה את דעתי הלא חיובית עליה. במקום לקבל את זה שהיא פגעה בנשים, היא דופקת לי נאום קורבנות. כל הקטע היה להסביר לה שהיא לא היחידה ובניגוד אליה, המסע של אחרים לא תמיד נגמר שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully