וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז זה קרה: גל גדות שברה שיא נוסף ונכנסה לרשימה אקסלוסיבית

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 10:43

הכוכבת הישראלית הכי מצליחה שיש לנו בעולם שברה לא מעט תקרות זכוכית במהלך הקריירה, וכעת היא מרוויחה הישג נוסף ונכנסת לרשימה אקסלוסיבית במיוחד בה חברים כריסטיאנו רונלדו, ביונסה וקים קרדשיאן. וואלה! סלבס עוקבת

גל גדות- מאה מיליון עוקבים. אינסטגרם, צילום מסך
המספר הנכסף/צילום מסך, אינסטגרם

הרבה נאמר ונכתב על הכוכבת הכי גדולה שיצאה מישראל, גל גדות. הכוכבת פרצה תקרות רבות ואחרי שנים שבהן לא מעט כוכבים ישראלים ניסו את מזלם בהוליווד, גדות עשתה זאת ובגדול כשהצליחה לכבוש את לב הקהל העולמי כשהיא מככבת בלא מעט סרטים בינלאומיים. כעת היא עושה זאת שוב, כשהיא כובשת פסגה חדשה הנחשבת למאוד יוקרתית בימינו.

הוונדרוומן הישראלית, המחזיקה בכמה תארים נחשקים, נכנסה אתמול לרשימה אקסלוסיבית במיוחד, כשהגיעה למאה מיליון עוקבים באינסטגרם ובכך הפכה לאדם ה-37 הכי נעקב בעולם, ומבין הנשים לאישה ה-20 הכי נעקבת בעולם. וכן, אתם יכולים לגלגל עיניים, אבל בעולם שבו דירוג ופופולריות נמדדים בעיקר ברשתות החברתיות, עולם המגלגל תעשייה שלמה של כלכלה חדשה, זה בהחלט הישג מרשים.

גדות אמנם לא נחשבת לאושיית רשת תוססת, היא לא מרבה לפרסם המון תכנים, בטח שלא סוערים או וירליים, אבל ההצלחה בתפקידיה בסרטים בהם היא משחקת עשתה את שלה ובכך היא קיבלה את החשיפה הגדולה שהביאה למיליוני העוקבים. וכן, יש הטוענים שהיא לא מספיק משתמשת בכוח שלה למען ההסברה הישראלית, במיוחד כמו בימים קשים אלו, אבל את הוויכוח על האם זה באמת תפקידה נשאיר לפעם אחרת.

וואלה! סלבס שברה פעם תקרת זכוכית רק מהצד ההפוך, היא פשוט הייתה הקומה מתחתיה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully