וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהיא רצה למיליון: מאמנת הכושר של הסלבס הגיעה להשקה

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 13:36

מאמנת הכושר ליקי רוזנברג כבר רגילה ללבוש בגדי ספורט ולערוך ריצות, אבל בקרוב היא תצטרך לעמוד באתגר אחר לגמרי כשתרוץ למיליון ביחד עם חברתה הטובה. רגע לפני היא הגיעה להשקה חגיגית לצד שלל כוכבות הביצה. וואלה! סלבס רוכשת

אנה ארונוב- סטייל ריבר. לנס הפקות,
יום בלי שופינג הוא יום מבוזבז. ארונוב/לנס הפקות
אירה דולפין- סטייל ריבר. לנס הפקות,
מתחדשת לפני החג? דולפן/לנס הפקות

בזמן שחלקנו עסוקים בנקיונות קדחתניים לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה, יש מי שהצליחו לפנות זמן למשימה חשובה לא פחות, לרכוש בגדים חדשים ויפים, כשהחג הוא בסך הכל תירוץ. אז רגע לפני שהביצה יוצאת לחופש, הכוכבות הגיעו להשקה חגיגית.

אתמול (א') נערכה בקניון עזריאלי בתל אביב השקה של חנות הפופ אפ הראשונה של Style River מבית One Project, ומי שניצלו את המאורע כדי לעשות הפסקה מההכנות לחג היו לא מעט כוכבות, וביניהן גם מאמנת הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג שתאלץ לזנוח את הקניונים לזמן הקרוב ולהוכיח לכולנו אם אימוני הכושר במכון שלה באמת משתלמים, כשתרוץ למיליון ביחד עם חברתה הטובה, מלכת היופי לשעבר שביט ויזל, שעל הליהוק של השתיים לתכנית קראתם כאן לראשונה.

ספיר אלחמיסטר- סטייל ריבר. לנס הפקות,
לא רק אחות של. אלחמיסטר/לנס הפקות
שרית פולק- סטייל ריבר. לנס הפקות,
בדרך לחתונה. פולק/לנס הפקות

עוד הניחו בצד את האקונומיקה והסידורים והגיעו להשיק: ספיר אלחמיסטר, אחותה הצעירה של נטע, שכבר תקופה עושה צעדים משלה בעולם האופנה וההשקות, הרקדנית בעבר ואושיית הרשת בהווה אנה ארונוב, מאמנת הכושר אירה דולפין ושרית פולק שמיהרה לצאת ולהתארגן לחתונה של החברה הטובה טיטי איינאו.

וואלה! סלבס לא מתקשה כלל בנקיונות לפסח, רק תנו לה עוד ועוד הזדמנויות לחסל את החמץ, באכילה כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully