וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק: נטע ברזני הצטלמה עם נוכל הטינדר וחטפה מהגולשים

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 12:15

כוכבת הריאלטי ואושיית הרשת פגשה על חוף הים את סיימון לבייב, מי שמוכר לכולנו בעקבות מעשי הנוכלות שלו, לכאורה, ומשום מה חשבה שיהיה משעשע לצלם איתו סרטון לטיקטוק. מי שפחות צחקו הם העוקבים, שממש לא נשארו אדישים. וואלה! סלבס בור ללא תחתית

נטע ברזני וסיימון לבייב/צילום מסך- טיקטוק

לא ברור מה יוצאת הריאלטי נטע ברזני חשבה לעצמה כשניגשה אל סיימון לבייב, הידוע בכינויו "נוכל הטינדר", וצילמה איתו טיקטוק משותף, לא פחות ולא יותר עם הסאונד מתוך הסרט שנעשה עליו לנטפליקס, בו הוא נחשף כנוכל ערמומי במיוחד שהונה לא מעט נשים, לכאורה. מה שבטוח, העוקבים מאוד לא אהבו את שיתוף הפעולה.

הכוכבת, שהתחתנה ממש לא מזמן בחתונה מפוארת בת חמישה ימים בדובאי, פגשה את לבייב על חוף הים בתל אביב וצילמה ביחד איתו סרטון שעלה לעמוד הטיקטוק שלה, עם סאונד מתוך הסדרה עליו שהציגה את מעשי הנוכלות והרמייה שלו, במסגרתם הוא הונה לכאורה נשים שהוא יצא איתן, גרם להן להעביר לו סכומים גבוהים במיוחד של כסף ולאחר מכן חמק מהן.

התגובות הקשות של העוקבים לא איחרה לבוא, כשרבים תקפו אותה על הבחירה המשונה להצטלם עם מי שנודע בזכות המעשים השליליים שלו, בלשון המעטה, ושבימים אלו אף מתנהלת חקירה פלילית בעניינו במסגרתה הוא יואשם בעבירות מרמה בכפוף לשימוע. "את נותנת במה לאדם הזה אחרי כל מה שעשה??? פדחנית!" הגיבה אחת העוקבות, עוקב אחר הגיב: "מסכנה רודפת אחרי פרסום" ואחרת הוסיפה: "תתביישי לך! בן אדם שפגע בכל כך הרבה אנשים". התגובות הנוקבות הכניסו כנראה קצת שכל בברזני, ואחרי מספר שעות באוויר היא הסירה את הסרטון המביך מחשבון הטיקטוק שלה.

וואלה! סלבס מעדיפה להצטלם עם מוכר הארטיקים על החוף, גם הוא אמנם יגבה ממנה סכום מוגזם, אבל לפחות היא תהנה מהשוקובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully