וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה על חשבונו: אליאב ניסה לעקוץ את טליה והפך לבדיחה ברשת

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 13:04

יוצא "האח הגדול" מסרב כנראה לשחרר מזכייתה של האקסית בעונה בה השתתפו השניים וניסה לעקוץ אותה, אך הגלגל התהפך מהר מאוד כשהוא קלט באיחור שהעקיצה היא על חשבון בת הזוג שלו. וואלה! סלבס סוף מעשה במחשבה תחילה

אליאב טאטי סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
אליאב טאטי סטורי/צילום מסך, אינסטגרם

העונה האחרונה של "האח הגדול" סיפקה לנו לא מעט דרמות, וגם משולש אהבה שסחף את הקהל עד לגמר הגדול של התכנית. אך נראה שיש מי שעדיין לא שיחרר מתוצאות הגמר, כשיוצא העונה אליאב טאטי ניסה לעקוץ את הזוכה הגדולה, אבל הבדיחה התהפכה לגמרי על חשבונו.

רואה החשבון העלה אתמול (ש') סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בעקבות הגמר של "הישרדות", ובו שאל את עוקביו: "למה גל רובין לא זכתה בהישרדות? יש למישהו הסבר?" . הוא שיתף מהתשובות שקיבל, שברובן הופיע המשפט המוכר: "לא מאהבת מרדכי, אלא משנאת המן", וציין: "חזק ביותר, מזכיר לי משהו", זאת לצד אימוג'י קורץ. טאטי ניסה לרפרר כנראה לזוכה בעונה האחרונה של "האח הגדול", טליה עובדיה, שזכתה על חשבונה של בת הזוג הנוכחית שלו אותה הכיר בתכנית, בר כהן, שסיימה במקום השני.

כזכור, השלושה היו במרכזו של משולש אהבה שסביבו סבבה חלק מהעונה האחרונה של התכנית, דרמה שחילקה את הצופים בבית לשני מחנות ברורים עם ויכוחים קשים ביניהם לא פחות מאלו שיש בקרב תומכי ומתנגדי המהפכה המשפטית.

הבחור הגאון שם לב כנראה לטעות שעשה רק אחרי שפירסם את הסטורי, כשהבין שהמשפט לא בהכרח מרים לבת הזוג שלו, ויותר מזה, אולי אפילו מעליה אותה, בהתחשב בעובדה שכוונת המשפט היא שעובדיה זכתה רק כי הצופים שנאו את כהן. הוא מיהר להוריד את הסטורי זמן קצר לאחר שפורסם, אך צילומי המסך כבר הספיקו לרוץ ברשת במה שהפך לבדיחה על חשבונו.

וואלה! סלבס עד היום נוטרת טינה לחברתה הטובה שניצחה אותה בתחרות הכשרונות בקייטנת הקיץ של "אגד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully