וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון: "יש לי חמישה טלפונים, אחד מהם מיועד רק למתיחות"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 15:04

הכוכבת האייקונית התארחה בתכניתה של השחקנית דרו ברימור וסיפרה במהלך הראיון כי יש לה חמישה מכשירים סלולריים, ונשמע שחלק מהסיבות לכך מוצדקות במיוחד. וואלה! סלבס שיחה ממתינה

פריס הילטון התארסה לבן הזוג, קרטר ראום/אינסטגרם

יש אנשים הנאבקים להסתדר עם מכשיר סלולרי אחד ולהשתלט על השיחות וההודעות בו, ויש את אלו המסתובבים עם שני מכשירים שונים. אבל יותר מזה? זה כבר מקרה קיצוני במיוחד. אבל לא כשמדובר בפריס הילטון כנראה, שמחזיקה בחמישה מכשירים שלאחד מהם יש שימוש משעשע במיוחד.

הכוכבת התארחה בתכנית האירוח של השחקנית דרו ברימור ובמהלך הראיון נשאלה האם זה נכון שיש לה חמישה מכשירים סלולריים שונים. היא אישרה את השמועה וסיפרה על השימוש של כל אחד מהם, ואתם מוזמנים לשפוט בעצמכם האם זה מוצדק: "אחד לעסקים, אחד לחברים, אחד לאירופה, אחד לאנשים שמבקשים את המספר שלי ולא נעים לי לתת להם את המספר האמיתי".

ומה השימוש של המכשיר החמישי אתם תוהים? "האחרון הוא למתיחות", סיפרה הילטון. ברימור שאלה האם מדובר במתיחות שהיא עושה לאחרים והכוכבת אישרה שאכן כך. כשנשאלה את מי היא מותחת ענתה: "בעיקר את אמא שלי. היא לימדה אותי את זה והיא כל כך טובה בזה. יש לנו מסיבות בבית שמסתיימות בזה שכולנו עושים מתיחות בטלפון לאנשים".

לוואלה! סלבס יש רק מכשיר אחד, והוא טלפון המחוגה שהיא לא מתכוונת להחליף לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully