וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון סטון חושפת את פערי השכר העצומים על הסט של "אינסטינקט בסיסי"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 14:31

השחקנית חשפה במהלך נאום בכנס בו השתתפה על פערי השכר העצומים בינה לבין השחקן מייקל דאגלס, ששיחק לצדה בסרט האייקוני ועל השכר הנמוך יחסית שהרוויחה על תפקידה. וואלה! סלבס המומה

שרון סטון, אינסטינקט בסיסי. Giphy
שרון סטון, אינסטינקט בסיסי/Giphy

השחקנית שרון סטון (65) חשפה במהלך נאומה בארוחת הצהריים השנתית של טקס פרסים בו השתתפה על תפקידה בסרט האייקוני "אינסטינקט בסיסי", שיצא בשנת 1992 ועליו היא הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב לשחקנית ראשית על תפקידה ועל השכר הנמוך (באופן יחסי) אותו קיבלה עבור ההשתפות בסרט, במהלכו היא אף הופיעה בעירום מלא.

הכוכבת סיפרה כי היא הרוויחה 500 אלף דולר בלבד, סכום נמוך במיוחד לאור העובדה שהשחקן מייקל דאגלס, ששיחק לצידה בסרט, גרף לכיסו 13.5 מיליון דולר יותר ממנה, כשקיבל על השתתפותו שכר של 1.4 מיליון דולר. "הייתי חדשה והוא היה כוכב גדול מאוד", שיתפה בנאומה. בהמשך סיפרה גם על יחס משפיל שקיבלה מאחד מהמפיקים, שלאורך כל הסרט וגם לאחריו קרא לה בטעות "קארן": "נשארתי את ההשפלה הזו ממש עמוק בתוכי, למרות שהשם שלי לא היה על הפוסטר".

לפני כשבועיים חשפה השחקנית במהלך נאומה באירוע צדקה כי הפסידה כמחצית מהונה ואיבדה סכומי עתק אחרי קריסת בנק "סיליקון ואלי". לפני כחודש, היא גם איבדה את אחיה שהלך לעולמו לאחר שעבר התקף לב. סרטון סיפרה בדמעות בנאומה באירוע: "אכן נדרש ממני אומץ רב לתרום בתקופה זו, כיוון שאיבדתי חצי מהוני בבנק הזה". בהמשך התייחסה גם למותו של אחיה ואמרה "אחי מת עכשיו ואני עדיין כאן. זו לא תקופה קלה לאף אחד מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully