וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן הגיבה לעוקבת שירדה עליה, והלהיבה את המעריצים

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 15:06

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים בעלת 300 מיליון העוקבים, מצאה כנראה זמן פנוי בין שלל עיסוקיה, הגיבה בחזרה לתגובות של עוקבים על סרטון שהעלתה לאינסטגרם וממש לא נשארה חייבת. וואלה! סלבס מעריצה

אני במידה XL וניסית את בגד הים של קים קרדשיאן/fittybritty

מי מאיתנו שמגיב למפורסמים באינסטגרם, כנראה לרוב לא מצפה שהם יענו בחזרה, בטח לא כאלו שיש להם מיליוני עוקבים. אבל כוכבת הריאלטי קלואי קרדשיאן מצאה כנראה זמן פנוי לעבור על התגובות לסרטון שעלתה, והגיבה לכמה עוקבים ברי מזל, כולל לכאלו שניסו לרדת עליה.

הכוכבת העלתה אתמול (ד') ווידאו שלה במהלך אימון כושר שהיא ערכה ואף פירטה את אופן האימון, לטובת אלו המעוניינים לנסות את האתגר. וכמו תמיד שזה נוגע למשפחת קרדשיאן, היא זכתה לאלפי תגובות, חלקן טובות ומעודדות וחלקן קצת פחות. להפתעת המעריצים, היא בחרה לענות בחזרה לכמה מהן, כמו לדוגמה לעוקבת שהעירה לה על השימוש בפילטר: "תנסי בלי פילטר", לה היא הגיבה: "מה הקשר בין הפילטר לאימון מלכה?", ולעוקב אחר שניסה לעקוץ אתה וכתב לה אם היא "מתגעגעת לפרצוף הישן שלה", היא הגיבה בפשטות: "לא".

קלואי קרדשיאן- תגובות רעות באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
לא נשארת חייבת/צילום מסך, אינסטגרם
קלואי קרדשיאן- תגובות טובות באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
עונה גם לתגובות הטובות/צילום מסך, אינסטגרם

הקרדשיאן המתוקה בחרה שלא להגיב רק לתגובות השליליות, וריגשה לא מעט מעריצים שכנראה לא ציפו להתייחסות מהכוכבת בעלת 300 מיליון העוקבים. לעוקבת שכתבה לה: "הלוואי שהייתי נראית לוהטת כמוך בזמן אימון" היא הגיבה: "את כל כך נחמדה! אני יודעת שאת מצטענת, בגלל שאת לחלוטין יפייפיה!". עוקבת אחרת שיתפה: "לא שיקרת, ההתמדה היא החלק הקשה! לדאוג לעצמנו זו המתנה הכי טובה שאנחנו יכולים להעניק לא רק לגוף שלנו, אלא גם למחשבה ולנפש", וקלואי הגיבה לה: "בדיוק כך! בראבו לך! כל כך גאה בך! תמשיכי לעשות מה שגורם לך להרגיש טוב ומועצמת!".

העוקבים הרבים הופתעו והתרגשו מכך שהכוכבת מוצאת את הזמן לענות למעריציה, וגם להגיב בצורה חיובית ומנומסת לאלו המבקרים אותה. לתגובה של אחת העוקבות שכתבה: "זה כל כך מגניב האינטרקציה שיש לקלואי עם המעריצים שלה. מראה כמה שהיא מחוברת לקרקע", היא הגיבה וכתבה: "תבורכי! את כל כך מתוקה".

וואלה! סלבס נרשמה פעם למכון כושר, אך ביטלה את ההרשמה אחרי שגילתה שהוא נמצא מרחק הליכה מביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully