וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין אביבית לליהיא: הריבים הכי זכורים בתולדות הריאליטי

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 15:36

רגע לפני הגמר הגדול של הישרדות, וואלה! סלבס חזרה לכמה מהקטטות היפות ביותר בריאליטי הישראלי. כן, יש גם פסלון חסינות שהוסתר במקומות שהשתיקה יפה להם

גל רובין/אור גפן

הגמר הגדול של הישרדות יתקיים בסוף השבוע האחרון ויחתום עונה שטושטשה כולה על ידי המשולש הרומנטי בין מאיה קיי, טל מורד וגל רובין. לרגל סיום התכנית ושפע ההשחרות ורגעי הקרינג' שהתחוללו על המסך הקטן ומאחורי הקלעים, וואלה! סלבס אספה כמה מהריבים היפים ביותר בריאליטי הישראלי. אז מי יהיה השורד האחרון?

הפייבוריט שלנו: אביבית בר זוהר וליהיא גרינר

נכון, אחד הריבים הזכורים ביותר במדינה לא התפוצץ בין קירות בית מצולם היטב, אבל מדובר בשתי נשים שזכו להכרה ותודעה בזכות הז'אנר הקסום. ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר, שתי נשים דעתניות, דומיננטיות ולא מאוד פוליטקילי קורקט הן תוצר של "האח הגדול".

בשנת 2012 גרינר נישאה ליוסי צבר באירוע שכלל שני חלקים: חופה מצומצמת לחברים ובני משפחה, ומסיבה המונית ליתר המוזמנים. בר זוהר, שנחתה בארץ שעות ספורות לפני האיוונט, התייצבה לאירוע המוקדם כשהיא מלווה בבן זוג חדשה. השניים משכו את תשומת ליבם של הצלמים, ומי שפחות התחברה לזה הייתה הכלה.

למעשה, גרינר צעקה על בר זוהר וסילקה אותה מהאירוע. לפי עדי ראיה ששהו במקום, אביבית ברחה מהאולם בבכי. תוצר לוואי מופלא של האירוע היה ראיון של גרינר עם חנוך דאום, ממנו קיבלנו קללות, דמעות וכל מה שטוב בעולם הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הדוחה: בוקי נאה והאנושות

אחד הרגעים הזכורים הזכורים ביותר בתולדות הריאליטי הישראלי הוגשו לנו בחסות ישבנו של בוקי נאה, שגנב והסתיר פסלון חסינות בעונת ה-VIP של הישרדות ב-2012.

חווינו את כל קשת הרגשות: גועל כשנאה שלף את הפסלון מתחתוניו, מתח כשאיתי תורג'מן קם בוייבים של "תחזיקו אותי", חמלה כאשר הוטח בנאה שהוא פוטר מעבודתו ותמיהה על התעוזה, האומץ וההתעלמות הטוטאלית מהעובדה שכל המדינה צופה בך מבצע בעצמך בדיקה רקטלית לכאורה. יש דברים שנשארים בין אדם לבגד הים שלו.

השד העדתי: עינב בובליל ושפרה קורנפלד

לא רבים יודעים זאת, אבל תיאורית ישראל הראשונה-ישראל השניה של אבישי בן חיים התחילה עם פתיחת שידורי האח הגדול. בצד אחד של הזירה היו יוסי ועינב בובליל, אבא ובת מאשקלון שאוהבים סיגריות וטונים גבוהים. מנגד עמדה בגבורה שפרה קורנפלד, התמצית המזוקתת של "תראו את התל אביבים האלה, שעושים 20 שאלות ושותים אספרסו כל היום".

הריבים סביב התקציב השבועי, כמות הסיגריות והלחם הלבן טמנו בחובם נושאים עמוקים הרבה יותר שקשורים למזרחים ואשכנזים, קיפוח מתמשך ופריפריה מול מרכז. אם זה לא מספיק מדכא, דעו שבשנת 2008 קופסת נקסט עלתה 12 שקלים. היום היא תעלה בין 25 ל-30 שקלים. אין בעד מה.

גבות ונהנות: דנית גרינברג ונופר מור

כשאת בת עשרים וקצת, ריב על אובייקט מיותר כמו גבר נראה לגיטימי. תשאלו את דנית גרינברג ונופר מור, שהפכו עונה שלמה של האח הגדול לקטטה סביב אליאב אוזן. המשולש הרומנטי ריתק מדינה שלמה למסך, כולם תפסו צד ורק אישה אחת זכתה בג'ק פוט: דנית, שנישאה לאוזן באירוע נוצץ.

נראה שבדיעבד גרינברג הייתה מוותרת על הפרס הגדול, שהסתיים בגירושים מלוכלכים במיוחד וגבר עם התבטאויות שנויות במחלוקת, ואנחנו מאוד עדינים כאן. לפני שבועות ספורים דנית כתבה באינסטגרם משהו שקשור לגבות, תחום ההתמחות של מור, וליום אחד כולנו היינו שוב בשנת 2014.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully