וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן הצטלמה בבגד ים והותקפה (שוב) על ידי הגולשים

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 12:07

תמונות בביקיני של קים קרדשיאן זה אמנם לא דבר חדש, ועדיין בכל פעם שמתפרסמות תמונות שכאלו הן מצליחות להסעיר את הגולשים בשאלה הכנראה נצחית, האם היא השתמשה בפוטושופ? וואלה! סלבס חגורת הצלה

האקססוריז לבית של קים קרדשיאן/kimkardashian

תמונות של קים קרדשיאן בבגד ים הן לא דבר חדש, וכמו בכל פעם שיוצאות תמונות או כל דבר אחר שקשור אל כוכבת הריאלטי ואשת העסקים, כך גם הפעם היו מי שמצאו על מה לתקוף ולהתלונן.

תמונות הפאפרצי שפורסמו ברשת בימים האחרונים מראים את הכוכבת על חוף הים במלאיבו, בביקיני ורוד זוהר, במראה שנראה כמו צילומים לקולקציית בגדי הים למותג המצליח שלה, "סקימס". אבל יש מי שחושדים שהתמונות הן לא פאפרצי מקרי, אלא מבויימת ומתוכננות היטב. משתמשים בפלטפורמת הפורומים Reddit, שגם לשם הגיעו בין היתר התמונות המדוברות, האשימו אותה בכך שהיא ערכה את התמונות טרם ההפצה שלהן: "התמונות האלו נוצרו ב-100% בכוונה כדי להיראות "בטעות", אבל הבטן שלה והתחת שלה לא באמת נראים ככה, בואו נהיה אמיתיים", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "התמונות האלו מבוימות וערוכות. בבקשה אל תגידו לי שאתם נופלים בזה".

האשמת בנות משפחת קרדשיאן בשימוש בתוכנות עריכה זה לא דבר חדש כמובן, כשפעם אחרי פעם הן נתפסות בפאדיחת פוטושופ מביכה. אך הפעם היו גם מי שבחרו להגן על הכוכבת ולהאמין כי התמונות אותנטיות ולא עברו שום תוכנת עריכה: "אולי אני תמים, אבל התמונות האלה נראות אמיתיות ולא מבויימות", ומשתמש אחר כתב: "זה נחמד לראות אותה טבעית". תלוי כמובן איך אתם מגדירים "טבעית".

וואלה! סלבס מעדיפה לקחת את התמונות שלה על מסך ירוק ולא לגעת בחול של חוף הים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully