וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפסים, נמאסתם": טום אביב יוצא על חבריו מהתעשייה

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 16:25

השף שהעתיק לאחרונה את מגוריו אל מעבר לים, העלה לחשבון האינסטגרם שלו טקסט חריף אך תמוהה בו הוא מבקר את חבריו לתעשייה והאשים אותם כי "הם מניעים את העם הזה לאבדון". וואלה! סלבס החידה השבועית לילד

בווידאו: הפגנות ענק ברחבי הארץ, עשרות אלפים חסמו את נתיבי איילון/צילום: יותם רונן, חדשות 13
טום אביב סטורי 1. אינסטגרם, צילום מסך
השף הזועם/צילום מסך, אינסטגרם
טוב אביב 2. אינסטגרם, צילום מסך
לא אמרת שאתה לא מביע דעה?/צילום מסך, אינסטגרם

הסערה שהתחוללה בימים האחרונים (או יותר נכון, בחודשים האחרונים) סביב המהפכה המשפטית הגיעה גם מעבר לים, ולא רק לדיווחים בכלי התקשורת הזרים השונים, אלא גם לשף טום אביב הנמצא במיאמי, שהתרגז במיוחד על חבריו המפורסמים. רק אם לומר בכנות, לא ברור בדיוק מה הסיבה לכעס.

השף הזועם העלה אתמול סטורי לעמוד האינסטגרם שלו בו תקף בחריפות ובמילים קשות: "אתם, אותם צבועים שזזים בין השה לאירוע אבל לא שוכחים להעלות סטורי של דגל ישראל עם כיתוב בושה או דמוקרטיה, אתם שהמחאה שלהם מוגשת עם קוד קופון, אתם הצבועים, אתם כל מה שמניע את העם הזה לאבדון. אייטם תמיד יותר חשוב מצדק ו-15 דקות יותר חשובות מ-76 שנה. אפסים, נמאסתם". וואלה! סלבס לא הצליחה לפענח את כתב החידה למה ולמי בדיוק השף התכוון ומה כל כך הרגיז אותו, הבעת הדעה במקביל לעבודה היום יומית, זה שהם מביעים את דעתם בכללי או אלו שלא מביעים את דעתם בכלל?

כמה שעות לאחר הסטורי התוקפני ועל אף שכתב כי: "בחרתי את דרכי בניכר, מתפעל מסעדה במיאמי, אך לא מביע את דעתי, על כך ויתרתי", העלה אביב סטורי נוסף בו כן בחר להביע את דעתו וכתב: "האם החלטה משמעותית כמו שינוי רפורמה משפטית, לא דורשת או לפחות מצדיקה משעל עם? מדובר בצעד תקשימי אולי אך גם המצב עצמו תקדימי למדי. למה פשוט לא לתת לעם לבחור?", ואל הטקסט צירף דגל ישראל, כמובן. מבולבלים? גם אנחנו.

  • עוד באותו נושא:
  • טום אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully