וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: הפאדיחה המביכה של לואיסנה לופילטו באנדרטה לזכר השואה

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 11:18

לא, זוהי לא כותרת מ-2001, וכן, קראתם נכון- מדובר בשחקנית הארגנטינאית שהייתה מושא להערצה של הנוער הישראלי בעבר, שעשתה פאדיחה לא קטנה כשהצטלמה באנדרטה לזכר השואה. וואלה! סלבס מוי כיף

אם גדלתם בשנות ה-2000 סביר להניח שעד היום אתם יודעים למלמל מילים בספרדית ולמחוא כפיים אוטומטית בכל פעם שאתם שומעים את השיר "בוניטה דה מאס", וזאת בזכות הסדרות הארגנטינאיות שכבשו את המסך הישראלי באותן השנים.

אחת מהדמויות היותר מוכרות מאותה התקופה היא השחקנית הארגנטינאית לואיסנה לופילטו, ששיחקה את דמותה של מיה קולוצ'י בסדרה האייקונית "המורדים", ועוד לפני כן בסדרה המוכרת האחרת מבית היוצר של יאיר דורי וכריס מורנה, "קטנטנות". לופילטו כיום היא שחקנית ודוגמנית, נשואה לזמר הקנדי מייקל בובלה והשניים מגדלים ביחד ארבעה ילדים.

לופילטו מטיילת בימים האחרונים ברחובות ברלין, ואף ביקרה באנדרטה המפורסמת לזכר יהודי אירופה שנרצחו, המוכרת כאנדרטת השואה. אממה, השחקנית עשתה פאדיחה מביכה במיוחד, כשהעלתה תמונה שלה מהאנדרטה לצד הכיתוב: "היינו במוזיאון החומה בעיר המדהימה הזאת ומלאת ההיסטוריה". אופס. כנראה שהעוקבים החדים הסבו את ליבה לטעות שנעשתה, והיא הסירה מאז את הפוסט מהעמוד.

וואלה! סלבס לא ביקרה בברלין מאז נפילת החומה, שלא רבים יודעים, אבל היא זו שהפילה אותה כשנשענה עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully