וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגעה בו והותירה אותו פצוע קשה": גווינת' פאלטרו מסתבכת

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 10:57

השחקנית צפויה להעיד בבית המשפט לאחר שנתבעה על ידי אדם שספג פגיעה מוחית באתר סקי, לאחר שפאלטרו התנגשה בו לכאורה. וואלה! סלבס מזחלת

גווינת' פאלטרו/אינסטגרם

בשנים האחרונות גווינת' פאלטרו מיצבה את עצמה כגורו לענייני לייף סטייל, ואגינה ואהבה ששמורה רק לאנשים עשירים. אבל מה אתם יודעים, נראה שאם הנפש היא דארק שום טיהור לא יעזור והיא צפויה להופיע בבית המשפט.

הסיפור התחיל בשנת 2016, אז בילתה פאלטרו באתר סקי באוטווה. על פי תביעה אזרחית שהוגשה נגדה על ידי ד"ר טרי סנדרסון, גווינת' התנגשה בו במהלך הגלישה והותירה אותו פצוע קשה לפני שנמלטה מהמקום. בכתב התביעה תואר שסנדרסון נותר עם נזק מוחי בלתי הפיך, צלעות שבורות ופגיעות נוספות בגינן הוא דורש פיצוי בגובה 300,000 דולרים.

"ההתנהגות שלה הייתה רשלנית והיא התעלמה מאנשים באופן מודע", אמר עורך הדין של סנדרסון. פאלטרו טענה שנשארה לצידו של סנדרסון ועזבה את המקום רק לאחר שקיבלה אישור מהמדריכים המקומיים.

פאלטרו מצידה מבקשת מסנדרסון פיצוי סמלי על סך דולר אחד בלבד וכיסוי הוצאות משפט. עורך דינה טען שסנדרסון היה זה שהתנגש בה, ואמר ששבץ שעבר הותיר אותו עם בעיות ראיה ושמיעה, דבר שהקשה עליו לראות את השחקנית. עוד טען עורך הדין שתיעוד של התאונה נעלם באופן מסתורי.

וואלה! סלבס קנתה נר בריח ואגינה, אבל זרקה אותו לאחר שגרם לדליקה בסלון שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully