וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל נגד נינט טייב: "מוכרת את הערכים, צבועה עם זכרון קצר"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 13:17

הראפר העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון קצר בו מתח ביקורת על טייב, שהתייחסה להפיכה המשטרית בהופעה שלה. ואיך אחותה קשורה לסיפור? וואלה! סלבס דמוקרטיה

הרוחות במדינה ממשיכות להתלהט סביב ההפיכה המשטרית, ומי שנמצאת במוקד כרגע היא נינט טייב. כלומר, במוקד של הצל, שפתח עליה בחשבון הפייסבוק השוקק שלו. במהלך הופעה בשבוע שעבר, הזמרת התייחסה למצב בישראל ואמרה "אני שולחת אהבה וחיזוקים לכל מאות אלפי המפגינים שנלחמים למען הדמוקרטיה כי זה כל כך חשוב, כשאין כל מגבלות על הכוח השולט האיזון מופר וזה מסוכן. אני רוצה לשלוח לכם חיזוקים, אתם עושים עבודת קודש. אנחנו נלחמים על הדמוקרטיה. "אני רוצה לשלוח גם הרבה אהבה וחיזוקים לכל מי שלא מסכים איתי לכל מי שחושב אחרת ממני, כי זה שיח פתוח, אני בעד הידברות".

הצל, כאמור, פחות התחבר לדברים של טייב והחליט לתקוף אותה: "שמעתי שגם את הצטרת למקהלת הדמוקרטיה, אחרת איך ישמיעו אותך בגלגלצ? מי יתן לך להיות שופטת בתכניות ריאליטי? מי יתן לך את חיבוק המיינסטרים? בכל זאת, את טייב".

נינט טייב. צילום מסך שגיא דהרי,
לא מפחדת. נינט טייב/צילום מסך שגיא דהרי

"אז מה זה למכור את הערכים, המשפחה, הבית, המסורת. מה זה למכור את כל זה תמורת דמוקרטיה? שחס ושלום לא יהיה שופט מזרחי אחד בבג"ץ, 75 שנה לא מצאו מרוקאי ראוי אחד...לא לשכוח, לחיי הצביעות. אין דברים כמוך, איזה כבשים אתם".

טייב עצמה לא הגיבה לדבריו, אבל אחותה הקטנה סופי לא נשארה אדישה והעלתה סטורי: "עכשיו הבנתי למה קוראים לו הצל. כי זה מה שהוא - צל, שעשה "קריירה" מלהיות צל של מישהו אחר. שלא לומר ענן שחור שמנסה להשחיר ולרכב על גבם של כל המצליחים בארץ. עכשיו בתכלס, הוא ממש לא שווה את התגובה או ההתיחסות שלי, אבל רציתי לפרוק רגע".

הצל הגיב לסטורי וכתב בין היתר, "לא משנה כמה תתחנני, כמה תלקקי וכמה תיישרי קו, תמיד אבל תמיד תהיי בעיניהם אחות של נינט טייב עם דגש על הטייב מקריית גת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully