וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב! כוכבת הפורנו שניהלה רומן עם טראמפ התחתנה בחשאי

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:39

כוכבת סרטי הפורנו סטורמי דניאלס, שעלתה לכותרות לאחר שחשפה כי ניהלה רומן עם נשיא ארצות הברית לשעבר, התחתנה בחשאי עם בן זוגה, המככב גם הוא בסרטים למבוגרים בלבד. וואלה! סלבס 50 גוונים של כחול

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, שהפציעה לחיינו לאחר שחשפה כי ניהלה רומן עם נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טרמפ ואף קיבלה על כך דמי שתיקה לטענתה, הפתיעה את עוקביה לאחר שהתחתנה בסתר עם בן זוגה, שחקן פורנו בעצמו.

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, התחתנה בחודש דצמבר האחרון עם בן זוגה ראסל בארט, הידוע בשם הבמה שלו בארט בלייד, מה שהופך אותו לבעל מספר ארבע של כוכבת סרטי הפורנו. על פי הדיווחים, השניים מכירים כבר 25 שנים ולאחרונה הפכה החברות האפלטונית לקשר רומנטי ולחתונה הסודית. השחקנית עברה לאחרונה מטקסס לחוות הסוסים של בעלה בפלורידה.

עוד בדצמבר העלתה השחקנית פוסט לעמוד האינסטגרם שלה עם תמונה של השניים וכתבה: "כשאת מתחתנת עם החבר הכי טוב שלך, החיים תמיד יהיו טובים, אפילו בימים קשים. תודה לך בארט שנתת לי את בית חלומתיי", והוסיפה פרט חשוב לא פחות: "גם היהלומים והמין המדהים מהממים לא פחות!".

מלבד סרטי הפורנו בהן השתתפה, דניאלס עלולה להיות מוכרת בקרוב גם כמי שהובילה למעצרו של נשיא ארצות הברית לשעבר, לאחר שחשפה כי עורכי דינו של טראמפ שילמו לה לכאורה דמי שתיקה בסך 130 אלף דולר כדי שלא תדבר על הרומן ביניהם. בסוף השבוע פירסם טראמפ ברשת החברתית שלו כי הוא עתיד להיעצר ביום שלישי הקרוב בשל הטענות על דמי השתיקה, לאחר שבית המשפט בניו יורק הגיש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully