וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא מעבר לרעילה": כוכבת וונסדיי מואשמת בהתנהגות מחפירה

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 10:47

הכוכבת המצליחה ג'נה אורטגה לא ציפתה כנראה לביקורת החריפה הזו, שמגיעה זמן קצר לאחר שחשפה על חילוקי הדעות עם הכותבים והמפיקים שהיו לה על הסט של הסדרה המצליחה. וואלה! סלבס מכשיר עינויים

ג'נה אורטגה בבכורת הסרט "צעקה 6". Slaven Vlasic/Getty Images for Paramount Pictures, GettyImages
ג'נה אורטגה בבכורת הסרט "צעקה 6"/GettyImages, Slaven Vlasic/Getty Images for Paramount Pictures

השחקנית הצעירה ג'נה אורטגה (20) נמצאת כבר לא מעט בעסקי המשחק, שעל אף גילה הצעירה כבר הספיקה לשחק בלא מעט סרטים וסדרות. על אף הרקורד המרשים, לרובנו היא מוכרת בעיקר בזכות תפקידה בסדרה המצליחה של נטפליקס "וונסדיי", שכבשה את המסך השנה.

השחקנית המוכשרת התראיינה לפודקאסט וסיפרה על העבודה מאחורי הקלעים של הסדרה ועל כך שהיו לא לא מעט התנגשויות עם הכותבים שלה לגבי האופי של הדמות והטקסטים שלה: "היו פעמים על הסט שהפכתי כמעט ללא מקצועית, כשהחלפתי את השורות במהלך הסצינות", סיפרה אורטגה ודיברה על כך שהיא הרגישה שחלק מקווי העלילה של הדמות שלה נראו לה לא הגיוניות או מתאימות לאופי של הדמות.

מי שלא אהב לשמוע את הראיון הזה היה היוצר והמפיק סטיבן דקנייט, שיצא על השחקנית בטוויטר וכינה אותה "רעילה" והאשים אותה שהיא "מחרבנת בפומבי" על המפיקים והכותבים של הסדרה: "היא צעירה, אז אולי היא לא יודעת טוב יותר (אבל כדאי לה). היא צריכה לשאול את עצמה איך היא הייתה מרגישה אם המפיקים היו מתראיינים ומספרים על כמה היא קשה. אני אוהב את העבודה שלה, אבל החיים קצרים מדי כדי להתמודד עם אנשים כאלה".

לאחר שקיבל תגובות זועמות על כך שהוא מבטל את התחושות של השחקנית הצעירה, הבהיר המפיק: "ההערות שלי היו על שבירת האמון שיש לכולנו על הסט ובמהלך תהליך ההפקה, שחילוקי הדעות יישארו בתוך המשפחה. זה אף פעם לא היה על החששות היצרתיים שלה, שיש להם מקום, או על ההופעה שלה, שהייתה פנטסטית. היא כישרון מדהים. פשוט ציער אותי שהיא בחרה לחשוף את חילוקי הדעות היצרתיים בפומבי".

וואלה! סלבס הואשמה שהיא דיווה לא קטנה, אבל לא מוכנה להתפשר על הדרישה לקבל מגש של פיצה בכל שעה עגולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully