וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקדמת הפרעות אכילה": הרשת זועמת על גווינת' פאלטרו

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 15:34

השחקנית המוערכת העניקה ראיון לפודקאסט ובו סיפרה על שגרת האימונים והתזונה שלה, וחטפה ביקורות קשות ברשת בטענה שהיא מקדמת שגרה מסוכנת. וואלה! סלבס חרפת רעב

@feelgooddietitian #duet with @dearmedia #gwynethpaltrow this isnt #wellness this is DISORDERED. THIS IS NOT ENOUGH FOOD especially for someone that is 5'9" Please stop following and listening to celebrities for your health and wellness advice. #disorderedeating #disorderedbehaviour #orthorexia #intuitiveeating #foodfreedom ♬ Aesthetic - Tollan Kim

השחקנית גווינת' פאלטרו, שהפכה בשנים האחרונות לגורו לייף סטייל ואף הקימה מותג בתחום הוולנס, עוררה סערה חדשה ברשת לאחר שסיפרה בראיון לפודקאסט בו התארחה על שגרת התזונה והאימונים שלה, והואשמה על ידי הגולשים שהיא מעבירה מסרים מזיקים.

במהלך הראיון לפודקאסט The Art Of Being Well, שקטעים ממנו גם עלו לטיקטוק, הכוכבת סיפרה על שגרת הוולנס היום-יומית שלה, במהלכה היא צמה לסירוגין, אוכלת בבוקר משהו ש"לא יעלה את רמת הסוכר בדם", ובארוחת הצהריים של שעה 12 היא אוהבת לאכול מרק עצמות. בערב היא אוכלת בהתאם לדיאטת הפליאו בה היא דבקה במסגרת ניקוי הרעלים שהיא עורכת. בהמשך היא סיפרה גם על שגרת האימונים שלה, הסאונה שהיא עושה מדי יום וגם- האהבה שלה לעירוי ויטמינים, שהפך להיות פופולרי בקרב סלבס רבים בשנים האחרונות.

גולשים רבים תקפו את השחקנית על השגרה המסוכנת שלה לטענתם, ועל כך שהיא מעודדת הפרעות אכילה: "היא נראית רעבה וחיוורת", הגיבה גולשת בטיקטוק ואחרת הוסיפה: "אז בלי אוכל והרבה התעמלות. נשמע מתאים. אני גוועת רק מלהקשיב לזה". "אני אוהבת אותה, אבל זו לא דיאטה שצריך לקדם", הגיבה גולשת נוספת ואחרת הוסיפה תגובה חריפה יותר: "זה מקדם תרבות של הפרעות אכילה ואני לא מעריכה את זה שזה זמין לבני נוער ומתבגרים צעירים. זה לא בריא. בבקשה תורידו את זה, זאת השפעה נוראית".

וואלה! סלבס צמה גם היא לסירוגין, בין משולש פיצה אחד לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully