וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה בוקשטיין נגד בן גביר: "בטחון של נשים לא מעניין אותך"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 13:26

השחקנית והזמרת יצאה בסטורי נגד השר לבטחון לאומי, לאחר שפורסם כי החליט להגיש הצעת חוק שתקל על גברים אלימים. וואלה! סלבס זועמת

אניה בוקשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
אניה בוקשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים המדינה רועשת סביב ההפיכה המשפטית והצעדים של השרים בממשלה, שעשויים לפגוע באופן ממשי באזרחי המדינה. האחרונה ברשימה ארוכה של סלבס שיוצאים נגד ההחלטות ההזויות היא השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין, שהעלתה לסטורי טקסט נגד איתמר בן גביר, שרוצה לקדם חוק לפיו גברים אלימים יענדו אזיק אלקטרוני רק מהרשעה שלישית ומעלה.

"אתה מדבר איתנו על בטחון? נראה שבטחון של נשים ממש לא מעניין אותך", כתבה בוקשטיין. "האם אתה חושב שיהיה מאוזן יותר שמישהו ידפוק מכות לבת הזוג שלו ורק בפעם השלישית המשטרה תוכל לאזוק אותו אלקטרונית? אולי עדיף כבר אחרי הרצח? אתה רוצה לטפל בתלונות שווא? תעשה את זה בחוק נפרד, מה הקשר בין הדברים?

החוק הזה הוא הצלת נפשות והוא קיים ברוב מדינות העולם, שדואגות לחיי הנשים והילדים שלהן. אל תשכח בן גביר, התפקיד שלך הוא לשמור על הבטחון של כולם. אם אתה שם רגליים לחוק, זה יהיה הפרצוף האמיתי שלך".

וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully