וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מפורקת": נופר מור משתפת שלאמא שלה חזר הסרטן

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 19:09

משתתפת הריאלטי לשעבר ואושיית הרשת שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה כי שלוש שנים אחרי שאמא שלה אובחנה בסרטן ועברה ניתוח ראש, כעת גילו שוב גרורות בראשה. וואלה! סלבס רק בריאות

נופר מור סטורי על המחלה של אמא שלה. אינסטגרם, צילום מסך
נופר מור סטורי על המחלה של אמא שלה/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת וכוכבת האח הגדול לשעבר נופר מור, העלתה סדרה של סרטוני סטורי לעמוד האינסטגרם שלה ושיתפה באומץ על כך שגילו לאמה גידול בראשה ועל ההתמודדות שלה ושל משפחתה עם המחלה של האם.

"לפני בערך שלוש שנים בערך גילו לאמא שלי גידול בראש. היא עברה סדרת בדיקות מתישה ומטורפת ולאחר מכן החליטו להנכיס אותה לניתוח. היא עברה ניתוח בראש, גילחו לה את כל הראש, זה מראה מכווץ, מצמרר וכואב ומעביר טלטלה את כל הקרובים, את כל האוהבים והמשפחה", כך שיתפה מור והוסיפה: "לא פשוט לי לדבר על זה, אני לא דיברתי על זה בזמן אמת כי חויינו טלטלה מטורפת במשפחה בעקבות הדבר הזה. אני, שרגילה לראות את אמא שלי חזקה ואיתנה, פתאום ראיתי את אמא שלי מתפרקת לי. ראיתי את אבא שלי מרוסק. אנחנו האחים היינו במצב על הפנים".

אושיית הרשת משתפת שלא הכל מאחוריהם, ולאחר שאמה עברה כבר מספר ניתוחים, לאחרונה גילו כי נותרו עוד גרורות בראשה: "לפני שבוע היא הרגישה משהו מאד מוזר בעין, הלכה לבדיקות- זה חזר. אני מפורקת. אני משתפת את זה כי המערכת כל כך מטורפת. מעבירים אותנו סדרות של טיפולים ובדיקות, מומחים ומה לא? ופשוט אי אפשר להפטר מהדבר הזה וזה נורא".

  • עוד באותו נושא:
  • נופר מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully