וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2023: הראיון המביך של יו גרנט

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 15:36

השחקן הוותיק התראיין על השטיח האדום במה שיזכר כאחד מהראיונות המביכים והגרועים שלו אי פעם, והרשת לא נשארה חייבת. וואלה! סלבס אין תגובה

טקס האוסקר ה-95 שנערך אמש (א') זימן כמו תמיד שלל רגעים אייקונים, לצד רגעים שרבים היו רוצים לשכוח. רגע ביזארי במיוחד נרשם בזמן הראיון של הדוגמנית אשלי גרהאם עם השחקן יו גרנט, שרץ ברשת ומתואר כ"הראיון המביך והגרוע מאי פעם".

השחקן ענה על השאלות של הדוגמנית בקצרה ובחוסר רצון בולט במיוחד. כשנשאל על האם הוא מצפה למשהו במהלך הערב הוא ענה "לא ממש", ועל השאלה על השתתפותו בסרט "רצוח כתוב היטב: תעלומי יוונית" בו השתתף הוא ענה "הייתי שם שלוש שניות לכל היותר". גרהאם ניסתה בכל זאת לחלץ תשובות ושאלה האם הוא בכל זאת נהנה מצילומי הסרט, והוא ענה פשוט- "כמעט". הדוגמנית לא התייאשה והשאלה את השחקן הותיק מה הוא לובש היום הוא ענה "פשוט החליפה שלי" ולא זכר את שמו של החייט.

בסוף הראיון המוזר השחקן אף גילגל עיניים, מה שגרר שלל תגובות זועמות ברשת על התנהגותו במהלך הראיון: "אשלי גרהאם הייתה כל כך מתוקה ומקצועית בראיון עם יו גרנט והוא היה פשוט דיק" צייץ מגיב בטוויטר ואחר צייץ: "יו גרנט הוא אידיוט. הוא היה כל כך גס רוח לאשלי גרהאם", "איזה דוש" הוסיף משתמש אחר.

וואלה! סלבס משתדלת להיות נחמדה לכולם. היא פשוט לא יוצרת קשר עין ובטח שלא מפתחת שיחה עם אף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully