וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעולם אהיה חייבת לה": סלינה גומז עושה סדר בשמועות

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 15:10

מספר חודשים אחרי שהרשת סערה בעקבות הריב שהתפתח על רקע השתלת הכלייה שהכוכבת קיבלה מחברתה, כעת היא עושה סדר בשמועות ומבהירה מה המצב ביניהן. וואלה! סלבס שולם שולם לעולם

הזמרת והשחקנית סלינה גומז עושה סדר בשמועות הטוענות שנוצר סכסוך בינה לבין חברתה הטובה, השחקנית פרנסניה רייסה, שאף תרמה לה כלייה, ומבהירה היטב כמה היא חשה הכרת תודה ושהן עדיין החברות הכי טובות.

בחודש בנובמבר האחרון הרשת סערה אחרי שגומז אמרה שטיילור סוויפט היא החברה היחידה שלה בתעשייה, מה שהותיר את רייסה, שחקנית בעצמה, מחוץ להגדרה הזו. בפוסט שפורסם באינסטגרם עם הציטוט הזה של סלינה, הגיבה רייסה "מעניין", מה שגרר סרטון טיקטוק של גומז בו היא אמרה "סליחה שלא הזכרתי כל אדם שאני מכירה". לאחר שיצא סרט הדוקו של הזמרת, My Mind and I, הפסיקה רייסה לעקוב אחריה ברשתות החברתיות וגרם לרשת לסעור סביב הריב בין השתיים.

סלינה גומז השתלת כלייה. אינסטגרם, צילום מסך
חברות מהי./צילום מסך, אינסטגרם

נראה שכעת השתיים הצליחו להותיר את המשקעים מאחור, כשבראיון חדש ל- Apple TV סיפרה הכוכבת על השתלת הכליה שעברה בשנת 2017, שאליה נרתמה חברתה הטובה: "לחברה הכי טובה שלי קוראים פרנסיה. תוך שלושה ימים היא הלכה להיבדק והיא הייתה מתאימה (לתרומת הכלייה). זה היה אחד מאותם רגעים שהרגשתי ששומרים עלי. אני יודעת שהיה לי כל כך הרבה מזל. לעולם אהיה חייבת לפרנסיה".

וואלה! סלבס מוכירת תודה עד היום לחברתה מלי, שחלקה איתה את כריך השוקולד שלה בכיתה ג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully