וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מרגי הגיב לשיר לאירוויזיון של נועה קירל?

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 15:25

בין שלל התגובות לשיר שהולך לייצג אותנו בתחרות האירוויזיון השנה, הייתה תגובה אחת שמשכה את עיני כולם, כשהאקס המיתולוגי של נועה קירל הגיב לשיר באינסטגרם שלה. וואלה! סלבס יונת שלום

מרגי מגיב לנועה קירל על השיר לאירוויזיון. אינסטגרם, צילום מסך
מפרגן/צילום מסך, אינסטגרם

אמש (ד') הוצג סוף סוף "יוניקורן", השיר שלנו לתחרות האירוויזיון שתתקיים השנה בליברפול, שאותו הולכת לבצע נועה קירל כמובן. כמו בכל פעם שיוצא השיר לאירוויזיון, גם הפעם החלו הדיונים והתגובות ברשת לגבי השיר וסיכויי ההצלחה שלו, ולצד הויכוחים מגיעות גם התגובות התומכות והמרימות למי שהולכת לייצג את כל מדינת ישראל בתחרות.

הזמרת העלתה פוסט לעמוד האינסטגרם שלה עם קטע מהשיר וכתבה: "העולם שלנו טס בספיק ולא תמיד בקצב שמתאים לכל אחד ואחת מאיתנו. אנחנו צריכים להתמודד עם כל כך הרבה אתגרים ובשביל זה צריכים לגייס כוח מיוחד. כוח של היוניקורן. היוניקורן מנצח בזכות העוצמה השקטה שלו. אולי אם קצת פחות נבטל אחד את השני וקצת יותר נאמין באגדות, יהיה לנו עולם פנומן-פנומן-פנומנל."

מי שהיו הראשונים לפרגן היו מיטב מפורסמי ארצנו, וביניהם גם אחד שתפס את עיקר תשומת הלב של העוקבים, יהונתן מרגי, האקס המיתולוגי של נועה קירל, שאף היה בעצמו בין המועמדים לייצוג שלנו באירוויזיון, שהגיב: "בהצלחה" בתוספת לב לבן ומפרגן.

בחודש שעבר סיפרה קירל לוואלה! סלבס על ההכנות לתחרות: "הלחץ מתגבר מיום ליום, זה עוד שניה קורה. אין יום שעובר בלי שאתעסק במשהו שקשור לאירוויזיון".

וואלה! סלבס מאמינה שתמיד חשוב לשמור על קשרים טובים עם האקס, רק חבל שאין לה כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully