וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה חשפה הודעות נאצה שקיבלה ברשת, והן מצמררות

בשיתוף יפה מקסימוב

12.3.2023 / 13:39

הכוכבת דיברה על הקשיים במהלך טיפול אצל יפה מקסימוב מרשת הקליניקות ביוטי-טק: "אני בעד להעלות תמונות כמו שהן". גם ג'קי אזולאי ומעיין אשכנזי פתחו את הפצעים במסגרת סדרת הווידאו החדשה של מקסימוב. צפו

צפו בטהוניה נחשפת

כמו כוכבות רבות בישראל, גם טהוניה רובל סבלה לא פעם מבריונות ברשת. "אני חוטפת הודעות כמו 'איכס! איך את נראית'", היא אמרה במהלך טיפול אצל יפה מקסימוב, מנכ"לית ובעלים של רשת קליניקות ביוטי-טק. "אני בעד להעלות תמונות כמו שהן, תראי את עצמך כמו שאת. הזיוף הזה לא נותן כלום".

השיחה החושפנית שערכה מקסימוב עם טהוניה היא במסגרת סדרת וידאו חדשה, המספקת הצצה אל חדר הטיפולים שלה, שם היא פגשה את הכוכבות הכי חמות לשיחה על העצמה נשית, זוגיות וטיפוח העור.

טהוניה הגיעה לקליניקה לטיפול הצערת העור, חידושו ומיצוק ועיצוב תווי הפנים על-ידי גלי רדיו במכשיר ACCENT PRO מבית אלמה ישראל. מטופלת נוספת שהגיעה לטיפול גלי רדיו במכשיר ה-ACCENT PRO היא ג'קי אזולאי שדיברה ברגישות על ילדותה: "לא חלמתי אף פעם. אף פעם לא אמרתי כשאהיה גדולה, אהיה כך או כך. פחדתי לחלום כי אולי אני לא אשיג את זה".

ג'קי אזולאי מדברת על הקשיים

מטופלת נוספת שהגיעה לקליניקה היא מעיין אשכנזי, שלאחרונה קיבלה הצעת נישואין מבחיר ליבה. היא הגיעה ליפה לטיפול MEZOTIX כחלק מסדרת טיפולי הכנת העור ליום הגדול. MEZOTIX פועל לשיפור הטקסטורה, חידוש העור ומיצוק עדין באמצעות אנרגיית חום הגורמת לייצור חלבוני קולגן ואלסטין. במהלך הטיפול מעיין דיברה באומץ על הפחדים שלה: "אין ספק שכסף מנהל אותי. כשאין לי כסף אני מוטרדת; כשבקורונה הסטודיו שלי היה סגור זה הפחיד אותי, דאגתי. אף פעם לא בחרתי את בני הזוג לפי זה, אולי קצת יותר בצעירותי אני מודה".

מעיין אשכנזי פותחת הכול

הפרקים המלאים יעלו בעמוד האינסטגרם של יפה מקסימוב. מוזמנים לעקוב->
הפרק הראשון והמלא ליום האישה עם טהוניה ->
לאתר של יפה מקסימוב

בשיתוף יפה מקסימוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully