וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס של חג פורים: מתמודדות "הישרדות" עשו סולחה

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 11:06

מתמודדות הריאליטי נפגשו במסיבת פורים, וחילקו זו לזו חיבוקים ונשיקות כאילו לא היו מועצות שבט מטונפות מעולם. ומי החליטו להבריז מהאירוע? וואלה! סלבס מושבעת

גל רובין דורין דותן. אור גפן,
בסטיז? דורין דותן, גל רובין ונטשה חליל/אור גפן
גיא שיקר אלית מוסאיוף. אור גפן,
אהוי! גיא שיקר ואלית מוסאיוף/אור גפן

העונה הנוכחית של "הישרדות" מעוררת הרבה עניין, אבל לא בגלל האקשן שמתחולל על המסך הקטן אלא דווקא בגלל הנעשה מאחורי הקלעים. נראה שכל המתמודדים עסוקים בהשחרות הדדיות, התנגחויות ויציאות דרמטיות מקבוצות ווצאפ משותפות.

אמש (ד') התקיימה מסיבת הפורים השנתית של חברת התקשורת פרטנר, שאיגדה 300 אורחים במתחם אקספו תל אביב. בין הכוכבים הרבים שהגיעו למקום היו גם מתמודדי הריאליטי המדובר, שהניחו את המחלוקות בצד ונראו מיודדים מתמיד. מסכות? אולי, אבל את וואלה! סלבס זה מאוד משמח, גם אם מדובר בסולחה חד פעמית והיום הם כבר יחזרו לטנף.

גיא רוזן דורין דותן. אור גפן,
נשארו חברים. דותן וגיא רוזן/אור גפן
סטטיק. אור גפן,
זו לא תחפושת. ססטיק/אור גפן

מי שבחרו לפסוח באלגנטיות על האירוע היו טל מורד ומאיה קיי, אבל גל רובין הגיעה ללא תחפושת אבל עם בן הזוג, ומיהרה להתחבק ולהצטלם עם דורין דותן ונטשה חליל, אחרי שהיחסים ביניהן לא היו ידידותיים במיוחד, בלשון המעטה. גם גיא רוזן, אלית מוסאיוף וגיא שיקר הגיעו לאירוע ופגשו בין היתר את סטטיק, עדי ביטי וליאל אלי, שנהנו מהופעות של טונה ושרית חדד.

וואלה! סלבס אוהבת את חג הפורים כי היא יכולה להוציא את האני האמיתי שלה החוצה: מלכת דראג.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully