וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האופנה חגגה במסיבה, אבל איזה פרזנטור הבריז?

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 15:07

חברת האופנה מאניה גרופ חגגה אתמול 20 שנה להקמתה במסיבת יום הולדת רווית משתתפים, כולל כאלו מפתיעים במיוחד. ומי היה הפרזנטור שלא הגיע? וואלה! סלבס חגיגות

ג'וזי זירה מסיבת פורים מאניה גרופ. אור גפן,
גם דוגמן וגם די ג'יי/אור גפן
ינאי פרישמן ופלג לוי מסיבת פורים מאניה גרופ. אור גפן,
הנשואים הטריים/אור גפן

פורים השנה נראה ארוך מתמיד, וכך גם כמות מסיבות התחפושות הנוצצות המופיעות אצל כולנו בסטוריז באינסטגרם מדי יום. אמש נערכה מסיבה נוספת, הפעם היה זה מותג אופנה שהצליח להוציא מפורסמים רבים מהבית וגם לעלות את ג'וזי זירה לעמדת הדי ג'יי האהובה עליו.

האירוע הנוצץ שנערך אתמול במתחם הטראסק שבנמל תל אביב היה של קבוצת האופנה "מאניה גרופ" שחגגה בנוסף לפורים גם 20 שנה להקמתה. אל האירוע הגיעו מחופשים הפרזנטורים של החברה סטפן לגר, שחקן הכדורגל צ'רון שרי, החתנים הטריים ינאי פרישר גוטמן ופלג לוי, כדורגלן העבר אלון מזרחי ובת הזוג שלו אורית, אלכס אברבוך והמשפחה, שדרן הרדיו והשורד דניאל ציוני ועוד.

אודיה אזולאי מסיבת פורים מאניה גרופ. אור גפן,
איפה התחפושת?/אור גפן
סטפן לגר מסיבת פורים מאניה. אור גפן,
הגיע מוכן/אור גפן

האורחים שהגיעו למסיבה נהנו משלל הופעות, כשבין היתר עלו להרים מהבמה היו מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, הזמרת המצליחה אודיה ומגוון די-ג'ייז, ביניהם גם פרזנטור החברה ג'וזי זירה, שכנראה הוחם על סעיף נוסף בחוזה, והופיע גם הוא על עמדת התקלוט.

פרזנטור אחד שנעדר מהמסיבה היה און רפאלי, שהוחתם ממש לא מזמן. אך אל דאגה כי הסיבה להברזה הייתה טובה, באותו הזמן הוא היה בחגיגות יום ההולדת של אימו ציפי רפאלי, במסיבת הפתעה שנערכה לה אתמול.

וואלה! סלבס מגיעה למסיבות פורים רק בתנאי שמוגשות בהן אוזני המן במילוי שוקולד, חלילה לא פרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully