וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיה אברבוך בפוסט מרגש לכבוד יום הולדתה וההריון הראשון

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 12:38

יוצאת "חתונה ממבט ראשון" המצפה לבת בכורה, כתבה פוסט מרגש במיוחד לציון יום האישה החל היום, שזהו גם יום הולדתה. וואלה! סלבס סופרוומן

קטיה אברבוך פוסט ליום האישה. אינסטגרם, צילום מסך
קטיה אברבוך פוסט ליום האישה/צילום מסך, אינסטגרם

יוצאת העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" קטיה אברבוך, הנמצאת בהריון ראשון ומצפה לבת בכורה, העלתה פוסט מרגש במיוחד לכבוד יום האישה שחל היום (ד'), שזהו גם יום הולדתה.

"תמיד הרגשתי שהיקום נתן לי מתנה להיוולד ביום הזה. כל שנה אני מרגישה שאני חוגגת את היום שבו נולדתי עם כל נשות העולם, ואני כל כך גאה. גדלתי לשושלת נשים איתנה! אבל לא רק בגלל שיוך מקצועי זה או אחר, אלא בגלל שכל אחת ואחת מהנשים בשושלת הזו חוותה חיים רווי אתרים ושרדה!" כתבה אברבוך והוסיפה על המועד המיוחד עבורה לחגוג בו יום הולדת, כשהיא בהריון עם בת: "השנה היום הזה מקבל משמעות חדשה ושונה עבורי. השנה, חוגגת איתי את יום הולדתי אישה קטנה, שצומחת ברגעים אלו ממש בתוכי. בוטעת ומזכירה לי, שהיום הזה הוא גם היום שלה ואני פשוט מאושרת! אבל אני מודה, שיש רגעים בהם אני שואלת את עצמי שאלות על העולם שאליו אני מביאה אותה- האם אוכל להגן עליה? האם אוכל להעניק לה את כל מה שהיא צריכה? אבל אני גם יודעת שאעשה כל שביכולתי! להעניק לה אהבה, משפחה, תמיכה וערכים של אנושיות ונשיות אמיתית, כאלה שאני מאמינה שיכולים לשנות את העולם. אולי יום אחד לא נזדקק ליום כזה, אבל כל עוד הוא קיים- נצלו אותו לברך ולהודות לנשים בחייכם/ן".

אברבוך נשואה לליאור אורן, אותו הכירה ב"חתונה ממבט ראשון", השניים התחתנו בחתונה נוספת ורשמית באוגוסט האחרון ולפני כחודשיים הודיעו בדרך לא שגרתית שהם מצפים לילדה ראשונה.

וואלה! סלבס חוגגת את יום האישה כל השנה, ומציינת אותו מדי יום באכילת מגש שלם של פיצה לגמרי לבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully