וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופריצה: מסיבת ההפתעה של ציפי רפאלי

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 10:44

משפחת רפאלי הפתיעה אתמול את אם המשפחה, שהייתה בטוחה שהיא בדרך לחגיגה קטנה בדייט עם בעלה. במסעדה חיכו לה שלל משפחה וחברים, וגם לא מעט צוות צילום. וואלה! סלבס סוזי סופרייז

ציפי רפאלי מסיבת הפתעה. רפי דלויה,
הפתעה!/רפי דלויה
און רפאלי ובר רפאלי מסיבת הפתעה לציפי. רפי דלויה,
ילדים טובים/רפי דלויה

ציפי רפאלי חגגה אתמול (ג') יום הולדת 68 במה שהיא חשבה שהולכת להיות עוד יום הולדת רגילה ושגרתית, בדייט זוגי עם בעלה רפי במסעדת קיוטו בהרצליה. הבעל האוהב החליט להפתיע אותה השנה, ולארגן לה מסיבת הפתעה חגיגית שהסתדרה בול עם חג הפורים.

כשהשניים הגיעו למסעדה היא הבינה מהר שיום הולדת כן, אבל אינטימית לא. כל המשפחה והחברים הטובים חיכו לה שם, כולל צלמים ואנשי הפקה והפעם לא של תקשורת שבאה לצלם פפארצי, אלא אנשי התוכנית שמתלווים אליה ואל בני משפחתה כבר תקופה ארוכה, "הרפאלי'ס" שהעונה החדשה שלה תעלה בקרוב בהוט. על החלק האומנותי של האירוע הייתה מופקדת חברתה הטובה של ציפי, מלכת הדראג טלולה בונט.

און רפאלי ושחר חיון מסיבת הפתעה לציפי. רפי דלויה,
היפים והצעירים/רפי דלויה
שירה איסקוב ומוטי רייף מסיבת הפתעה לציפי רפאלי. רפי דלויה,
החברים הטובים/רפי דלויה

בין האורחים שהגיעו להרים ולשמח היו כמובן ילדיה של ציפי, ואליהם הצטרפו גם בני ובנות הזוג, כולל שחר חיון, בת הזוג של הילד הצעיר במשפחה, און ועדי עזרא, בעלה של בר. בנוסף אליהם היו גם חבריה הטובים של ציפי, מוטי רייף ושירה איסקוב, ניקי גולדשטיין, שי אביבי ועוד.

בין הברכות המרגשות שרפאלי קיבלה הייתה גם זו של בר, שפיצתה על ההברזה מהחגיגות בשנה שעברה: "זה נורא נעים לראות אותה שמחה ומאושרת, ושלמה ואוהבת את עצמך, וזה מאוד מרגש לראות איך כל השנים את אוספת חברים. זה המודל לחיקוי הכי גדול שיש לי, לראות אותך ולרצות לחיות ככה, לקום עם חיוך, להיות מוקפת באהבה וחברים ולשמוח כל הזמן".

וואלה! סלבס לא אוהבת הפתעות, במיוחד לא כאלה שהיא צריכה לצאת מהבית עבורן, אלא אם מדובר באוכל, לשם היא תמיד תשמח להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully