וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה סבא שלך?": יוכי אפוליאון פרסמה תמונה עם בן הזוג - וחטפה

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 10:40

יוצאת הריאליטי העלתה תמונה של התחפושת המשפחתית, אולם העוקבים בחרו להתמקד דווקא בבן הזוג שלה ואבי ילדיה, שמבוגר ממנה ב-25 שנים. וואלה! סלבס אהבת אמת

יוכי אפוליאון. אינסטגרם, צילום מסך
חג שמח!/צילום מסך, אינסטגרם

כמו סלבס רבים בביצה המקומית, יוצאת הריאליטי יוכי אפוליאון חלקה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות של התחפושת המשפחתית. למרות ההשקעה באאוטפיטים ובלוקיישן, עוקבים רבים בחרו להתמקד דווקא בבן הזוג שלה, איש עסקים בשם יוסי שמבוגר ממנה ב-25 שנים.

בין שלל תגובות מפרגנות ותומכות, היו אנשים שתהו אם מדובר בסבא שלה. "אחרי דבר כמוך אני לא רוצה לעקוב", כתבה גולשת אחת ואילו אחרת הוסיפה "את פשוט מביכה. עדיף לא לרשום כלום מאשר לשקר לעצמך ולעוקבים שלך, ביניהם יש בנות צעירות". אפוליאון קראה את התגובות, והחליטה להוסיף תמונות נוספות ולספר מעט על מערכת היחסים.

יוכי אפוליאון. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה בלי גיל/צילום מסך, אינסטגרם

"אנחנו מתאהבים בנפשו של האדם. ובמי שהוא. אני זכיתי וזוכה לאהוב בן אדם חכם, אבא מהמם, איש שיחה שאין אחד שלא מתאהב בו, הנשמה התאומה שלי. עשר שנים יחד עם ילדים משותפים רק מוכיחות לי שלאהבה אין גיל והיא יכולה לקרות בכל מקום ובכל זמן, גם כשהיא לא טריוויאלית. יוסי אתה אהבת חיי, חרוט על גופי ובנשמתי. שמחה אלף פעם שבחרתי אותך לצעוד את המסע שנקרא החיים עם הגורים שלנו".

וואלה! סלבס יודעת שאהבה יכולה להגיע מכל מקום ובכל צורה, ולכן התאהבות בפחמימה היא נורמלית עבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully