וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה סיטבון חשפה: "אובחנתי עם דיכאון"

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 11:27

יוצאת הריאליטי כתבה פוסט חושפני בחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה כי לפני מספר שבועות אובחנה עם דיכאון: "אני מודעת, מטפלת ובטוחה שזה עוד גל במסע חיי". וואלה! סלבס אמיצה

אחווה סיטבון, שהשתתפה בעונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון", חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שלפני מספר שבועות אובחנה עם דיכאון והסבירה על המחלה ועל הימים המורכבים שעוברים עליה.

"זה אולי הפוסט הכי חשוף שהעלתי ואני אתחיל מהסוף: אובחנתי עם דיכאון. אני יודעת שזה לא כל כך מסתדר לכם עם שמחת החיים שלי והאופטימיות שבי. דיכאון זה לאו דווקא להיות עצוב, זו מחלה שמשפיעה גם מבחינה גופנית וגם מבחינה רגשית. ישנם הרבה תסמינים למחלה ומאוד חשוב לאבחן, לטפל ולהעזר באנשים מקצוע נכונים שיעטפו אותך.

התלבטתי הרבה אם לשתף או לא. לבסוף הקשבתי לעצמי, לערך איתו אני הולכת מאז העוקב הראשון שלי. אני נאמנה לאותנטיות ודבקה בשיקוף המציאות כפי שהיא. הנעימה והפחות נעימה. הפוטוגנית וגם זו שלא. יש לי כאן קרוב ל-70 אלף נשים וגברים שהולכים איתי כבר מעל חמש שנים בגלל אותה כנות,
אותה אמת פשוטה .

אותו נרמול של מציאות שלצערנו כבר לא כל כך נדירה. אז נכון, נכנס אדר ואני לא כל כך בשמחה.
אבל אני מודעת, מטפלת ובטוחה שזה עוד גל במסע חיי שיחלוף בדיוק כפי שהוא בא. ועכשיו אקח לי אוויר וארד מתחת לפני המים עד שיעבור הגל ואוכל לצאת ולנשום לרווחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully