וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם ויעל שלביה בקמפיין משותף ראשון

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 17:51

אחרי שעלו על המטוס לכיוון דובאי ועברו לאחרונה להתגורר שם, הזמר המצליח ובת-זוגו הדוגמנית היפייה הגיעו ארצה לצילומי קמפיין משותף ראשון יחד. וואלה! סלבס לבבות בעיניים

עומר אדם ויעל שלביה. אופטיקנה,
עומר אדם ויעל שלביה/אופטיקנה

הזמר עומר אדם ובת זוגו הדוגמנית הבינלאומית והשחקנית יעל שלביה אמנם עברו לאחרונה להתוגרר ביחד בדובאי, אך מאז הדרכון של השניים ראה לא מעט את פקידי הקבלה בשדות התעופה, כשהשניים דואגים להגיע לישראל למשפחה, אך כמובן גם לעבודה.

הזמר והדוגמנית הצטלמו היום (ה') לקמפיין ראשון משותף למותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה. כפי שפרסמנו לאחרונה, יעל הצטרפה למשפחת אופטיקנה ותשמש כפרזנטורית מותג הבית קאטליה לצד בן זוגה שמשמש כפרזנטור כבר תקופה ארוכה. המותג הושק לראשונה בקיץ 2021 והקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות, תוך שימוש בחומרים וטכניקות מתקדמות והינו המותג הראשון בישראל המשתמש בחומרי גלם ממוחזרים.

שלביה סיפרה לאחרונה לוואלה! סלבס על החיים החדשים של השניים בדובאי ואף הבהירה כי היא לא עזבה את הארץ ועדיין מרגישה ישראלית לכל דבר:"החיים שלי נראים אותו הדבר בדיוק. קצת יותר שקט, למרות שדובאי זה מקום ענק. זה זמן לעבוד, זמן לנוח, זמן לשגרה אמיתית".

וואלה! סלבס מרכיבה משקפי שמש גם במקומות סגורים, הכל כדי לא ליצור קשר עין עם הזולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully