וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן שוורץ הותקפה ברשת: "כדאי לך לסתום, מכוערת"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 8:08

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי התייחסה בחשבון האינסטגרם שלה להפגנות בתל אביב, וקיבלה תגובות זועמות מעוקבים שלא אהבו את ההתבטאויות שלה. וואלה! סלבס חופש ביטוי

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
אמיצה. דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

בימים האחרונים העצבים של תושבי המדינה רופפים לגמרי ואחרי שהאשימו את ציפי שביט בניסיון דריסת מפגינים, הגיע תורה של דיאן שוורץ לחטוף אש, הפעם ברשתות החברתיות.

שוורץ צפתה בסיקור של הפפגנות בתל אביב, במהלכן המשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות. היא העלתה סטורי בו היא נראית בוכה וכתבה "מוצפת חרדות מהסרטונים של ההפגנות. נשבר לי הלב מהמצב של המדינה שלנו, אנחנו מפולגים והמדינה קורסת. זה כבר לא עניין של ימין ושמאל, הכאוס משתלט". כאמור, היו מי שפחות התחברו למילים של שוורץ, ומיהרו לשלוח לה הודעות נאצה אותן היא פרסמה.

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם
דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

מגיבה אחת כתבה לה "סורי מתוקה מהממת, שמאלנים גורמים לאנרכיה. שיפגינונ, אבל לא לזרוק בקבוקים על שוטרים. סורי זו דעתי". בתגובה, ענתה לה שוורץ "מה הקשר? אני מרחמת על המצב במדינה", והוסיפה "כולנו בני אדם. תפסיקו עם הפילוג הזה, שנאת חינם הביאה לחורבן בית המקדש, רק שהפעם זה מביא לחורבן המדינה".

מגיב נוסף, וחצוף הרבה יותר כתב לדיאן: "כדאי לך לסתום אם את לא רוצה לחטוף עוד הפעם, יא מכוערת מבפנים". שוורץ העלתה את ההודעה וכתבה "וואו הזייה! המיעוט בארץ שחושב שהמצב שביר חייב לפתוח את העיניים. כולם מסכנים, המשטרה, האזרחים, כולם! מי שרואה את ההפגנה הזו בתור הפגנה של שמאלנים/ימנים - אני מרחמת עליו. בעצם, אני מרחמת על כולנו".

לסיום הסאגה העלתה סטורי אחרון וכתבה "אני לא אתחיל שיחות על פוליטיקה עם כל העוקבים כי אני לא פוליטיקאית ולא מתיימרת להיות. מפחדת מהמצב, תומכת באהבה ושלום. בריאות לכל עם ישראל: למשטרה, לחיילים, למפגינים וגם לאלה שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully