וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה היא כל כך כועסת?": כוכבת הלוטוס הלבן מעוררת שמועות ברשת

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 14:09

סרטונים של כוכבת "הלוטוס הלבן" הפכו לויראליים מאוד ברשת, לאחר שהיא נתפסה במצלמות מתנהגת באופן מוזר במיוחד לאורך טקס פרסי ה-SAG. וואלה! סלבס רסטינג ביצ' פייס

@visions.of.georgie Too much of a good time? Surprised to see a clearly upset Aubrey Plaza at the 2023 SAG awards. #aubreyplaza #sagawards #sagawards2023 #whitelotus #bestcast #fyp ♬ original sound - Ashley

השחקנית המהממת אוברי פלאזה הגיעה שלשום (א') אל טקס פרסי ה-SAG ואף הגישה פרס לצד השחקנית ג'נה אורטגה, אבל מה שתפס את תשומת הלב של המעריצים הייתה ההתנהגות המוזרה של השחקנית שנתפסה במצלמות לאורך הטקס.

בסרטונים שרצים מאז אתמול ברשת, פלאזה נראית מתהלכת באולם עם משקפי שמש ואף עולה איתם אל הבמה לצד צוות שחקני "הלוטוס הלבן" לקבלת הפרס בקטגוריית אנסמבל השחקנים בסדרת דרמה. לאחר מכן היא נראית מאוד לא מרוצה מהעובדה שהיא נדחקת מאחורי יתר השחקנים שאיתה על הבמה, ובהמשך רואים את השחקן ג'ון גרייס אוחז בזרועה של אוברי ולוחש לה משהו באוזן, לחישה שגרמה לה להיות עצבנית במיוחד, לסנן את הקללה Jesus Christ ולברוח מהבמה ברגע שהסתיים הנאום.

התגובות להתנהגות המוזרה של השחקנית הציפו את הרשת, כשרבים תהו מה קרה לה וכמובן מה לעזאזל לחש לה גרייס. השחקן מיהר להסביר את המקרה ובראיון לאתר Page Six סיפר כי הוא ראה שהכוכבת נדחקת מאחורי השחקנים האחרים, ולכן אמר לה להסתכל קדימה והוסיף: "אולי תרצי לתקן את זה קודם" כשהוא התייחס לשמלה של אוברי, שהייתה חשופה במיוחד. בהמשך סיפר השחקן בנוגע לתגובתה של אוברי: "זה ההומור שלה, יש לה את השנינות היבשה-מתוקה הזו, הנשכנית". חמד של בחור.

גרייס שיתף גם כי לאחר שראה שהסרטונים הפכו לויראליים ברשת, הוא סימס לפלאזה ושאל אותה האם היא באמת התעצבנה בגללו, והיא ענתה: ,לא! בכלל לא!" ואף צחקה שהוא הציל אותה מתקלת לבוש מביכה.

וואלה! סלבס נראית תמיד עצבנית, אבל זו לא אשמתה, זה פשוט הפרצוף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully