וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קוקס קיבלה כוכב בשדרת הכוכבים והחברות הגיעו לפרגן

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 10:47

השחקנית שלנצח תזכר כ"מוניקה מחברים", קיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד, והחברות הטובות לסדרה האייקונית הגיעו לפרגן. נעדרו מהאירוע: גברי הסדרה. וואלה! סלבס Piovt

קורטני קוקס, ליסה קודרו וג'ניפר אניסטון. GettyImages
קורטני קוקס, ליסה קודרו וג'ניפר אניסטון/GettyImages

השחקנית המוכשרת קורטני קוקס (58) קיבלה אתמול (ב') כוכב משלה בשדרת הכוכבים של הוליווד וחברותיה לסדרה, ג'ניפר אניסטון (54) וליסה קודרו (59), היו שם כדי לפרגן ולהרים לה.

במהלך הטקס החברות הטובות נאמו וסיפרו על החברות עם קוקס: "זה כבוד גדול בשבילנו להיות כאן היום ולדבר בשבחך כקולגות, חברות, משפחה ואחיות שלך, זה היה ככה מאז שנפגשנו לפני כמעט 30 שנה. קורטני, אנחנו רק רוצות להגיד שאנחנו מאוד גאות להכיר אותך. את ההגדרה לבן אדם באמת יפה, מוכשר, והכי חשוב- אדם טוב והגון באמת. תודה שהעשרת את חיינו. את אחד האנשים המצחיקים ביותר על פני כדור הארץ ואין דבר שמשמח אותנו יותר מהבדיחות שלך שתמיד גורמות לנו לחייך. אנחנו כל כך גאות בך".

מחזיקת הכוכב הטרייה נאמה גם היא והודתה לחברותיה: "אני אוהבת אתכן, וזה כל כך נחמד שהגעתן ותמכן בי בפומבי כמו שאתן עושות תמיד גם באופן פרטי". לאחר מכן היא התראיינה למגזין People ואמרה: "הן חברות כל כך נפלאות שלי, הן משפחה עבורי, הן אחיות שלי". לעומת אניסטון וקודרו, מי שנעדרו מהאירוע היו גברי הסדרה: מאט לה-בלאנק, מת'יו פרי, ששיחק את צ'נדלר, בעלה של מוניקה בסדרה ודיוויד שווימר, ששיחק את אחיה.

על אף שאין לה חברים, וואלה! סלבס מעריצה גדולה של Friends, ובדיוק כמו ג'ואי, גם היא לא חולקת אוכל!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully